| کد خبر: 186633 |

استاندار هرمزگان اعلام کرد:

اختصاص ۱۰۲۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی به هرمزگان در سال ۹۸

در سال 98، ۱۰۲۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی به هرمزگان اختصاص می یابد.

تین نیوز

استاندار هرمزگان گفت: در سال 98، ۱۰۲۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی به هرمزگان اختصاص می یابد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، فریدون همتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به ارائه گزارشی از قانون بودجه سال ۹۸ در این نشست، عنوان کرد: در بودجه سال جاری میزان اعتبارات تملک دارایی و توازن منطقه‌ای اختصاص یافته به هرمزگان برای انجام پروژه‌های عمرانی بالغ بر ۱,۰۲۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: استان هرمزگان از این لحاظ رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده و تلاش می‌کنیم با استفاده از این اعتبارات طرح‌های عمرانی در هرمزگان تقویت و تکمیل شوند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه میزان بودجه جاری هرمزگان در سال جاری بالغ بر ۳۴۴ میلیارد تومان است، افزود: انضباط مالی باید در دستگاه‌های اجرایی استان حاکم و رعایت شود.

همتی با اشاره به افزایش میزان حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سال جاری، تصریح کرد: تمامی کارکنان و کارمندان مجموعه دستگاه‌های اجرایی با ایثار و فداکاری در حال تلاش هستند و با این افزایش حقوق سعی می‌کنیم بخشی از زحمات آنها جبران شود.

وی گفت: سال ۹۸ سالی است که همه با هم باید تلاش کنیم تا توطئه‌های دشمنان از جمله تحریم‌ها خنثی و بی اثر شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم میزان بودجه هرمزگان به سطح قابل قبول تری برسد، تصریح کرد: تمامی مدیران و نمایندگان استان باید تلاش کنند که سهم بیشتری از ردیف‌های بودجه‌ای متمرکز ملی به هرمزگان اختصاص یابد.

همتی خواستار نظارت دقیق و منظم فرمانداران بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها شد و بیان داشت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی باید به صورت یکپارچه در شهرستان‌ها زیر نظر فرمانداری‌ها فعالیت کنند.

وی اظهارداشت: در توزیع منابع و اعتبارات باید سیاست در اولویت قراردادن اختصاص بودجه به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاتر رعایت گردد تا طرح‌های عمرانی با سرعت بیشتری تکمیل و بودجه به شکل بهینه‌تری هزینه شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح‌های عمرانی، باید از ظرفیت قانونی تهاتر با جدیت و دقت بیشتری استفاده کنیم تا روند پرداخت مطالبات پیمانکاران تسریع شود.

همتی با تاکید بر اینکه اولویت همه کارهای ما ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی و جوانان استان هرمزگان است، خاطرنشان کرد: این استان به نیروی انسانی خوب در همه عرصه‌ها نیاز دارد و باید برای ترویج فرهنگ کار تلاش بسیاری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.