| کد خبر: 167688 |

◄ حمایت از بخش خصوصی برای راه اندازی خط مسافری بندرلنگه به قطر

زیرساخت ها در بنادر غرب هرمزگان برای سرمایه‌گذاران فراهم است.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه مجموعه بنادر غرب هرمزگان را کانون ثقل تجارت دریایی در منطقه خلیج‌فارس دانست و از آمادگی این مجموعه برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینهٔ گردشگری دریایی، حمل‌ونقل و راه‌اندازی خط مسافری لنگه به قطر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، قاسم عسکری‌نسب در دیدار با یک هیئت سرمایه‌گذار داخلی اظهار کرد: زیرساخت‌های اقتصادی بنادر غرب هرمزگان برای سرمایه‌گذاران را فراهم است.

وی با استقبال از مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و اعلام آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی و ارائه هرگونه تسهیلات به‌منظور تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری گفت: بنادر غرب هرمزگان مرکز ثقل تجارت دریایی در منطقه خلیج‌فارس و گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری در زمینهٔ گردشگری دریایی، حمل‌ونقل و راه‌اندازی خط مسافری لنگه به قطر است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه بابیان اینکه زیرساخت‌های مناسب اقتصادی و واردات و صادرات در این مجموعه برای سرمایه‌گذاران فراهم است، افزود: گسترش گردشگری دریایی، حمل‌ونقل و راه‌اندازی خط مسافری لنگه به قطر نه‌تنها به‌عنوان فرصتی برای بهره‌وری اقتصادی سواحل و ایجاد شغل در این منطقه دارای اهمیت است بلکه با تقویت بخش خصوصی در بنادر غرب هرمزگان می‌توانیم به رشد و توسعه اقتصادی دست‌یابیم.

سرمایه‌گذاران داخلی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بندرلنگه، هدف از سفر خود به این بندر را بررسی وضعیت توانمندی‌های اقتصادی و زیرساخت‌های موجود برای فعالیت‌های تجاری در این بندر مطرح کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.