| کد خبر: 160118 |

ضرورت ارتقای کیفیت خدمات در پایانه مسافری دریایی بندرلنگه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خواستار ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خواستار ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، کاپیتان قاسم عسکری نسب  در  بازدید از پایانه مسافری شرکت والفجر در بندرلنگه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته برای ارتقاء خدمات مسافری توسط کشتیرانی والفجر نسبت به سالهای قبل، افزود: ساماندهی این پایانه باید به نحو مطلوبی انجام شود تا در سایه همدلی و تسریح خدمات‌رسانی ارگانهای دخیل در امر خدمات‌رسانی مسافری  روز به روز، کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران افزایش یابد.

  وی در این بازدید که در جهت  توسعه گردشگری و  بهره‌مندی مهمانان نوروزی از امکانات و ظرفیت‌های موجود در بندرلنگه انجام شد تصریح کرد: با توجه به این‌که پایانه مذکور اولین مکان استانداردی است که مسافران پس از ورود به این شهر ساحلی از آن تردد می‌کنند، لازم است با ایجاد محیط مناسب و مساعد و در شأن هم‌وطنان و گردشگران، خدمات‌دهی شایسته‌ای به مردم صورت گیرد.

 

عسکری نسب ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات بی‌منت و مناسب به مسافرانی که برای سفر به کشور امارات متحده عربی، پایانه مسافری بندرلنگه را برمی‌گزینند، اولویت‌های مورد انتظار خود را برشمرد.

وی در همین رابطه افزود: به‌طور یقین، تسریع و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توجه به ایمنی و امنیت یک پایانه مسافری، اولویت‌هایی است که باید به‌طور مستمر در دستور کار دست‌اندرکاران قرار گیرد و تمام تلاش‌ها بر رفع نواقص و مشکلات موجود معطوف شود.

 

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه بیان کرد: در برنامه‌ریزی انجام‌شده با شرکت کشتیرانی والفجر برای سفرهای نوروزی ۹۷، خدمات‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان و افزایش فعالیت‌های شناور مسافری در دستور کار قرار دارد.

 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی و تمایل استفاده از توانمندی‌های داخلی، شرکت کشتیرانی والفجر به‌عنوان یک شرکت باتجربه و سابقه طولانی در امر خدمات‌رسانی مسافری و گردشگری ، می‌تواند با بروز رسانی امکانات و تجهیزات دریایی نقش پررنگ‌تری را در حوزه مسافری ایفاء نماید.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.