| کد خبر: 4830 |

برگزاری همزمان دو همایش دریایی در تهران

 تین نیوز | بیست و دومین همایش ارگان های دریایی و مراسم روز جهانی دریانورد بطور همزمان در تهران برگزار می شود.
دکتر وحید چگینی رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی با بیان این مطلب گفت: با توجه به همزمانی تاریخ برگزاری همایش ارگان های دریایی کشور با مناسبت روز جهانی دریانورد و به منظور صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از برگزاری دو همایش با فواصل کوتاه از هم، شورای عالی هماهنگی مدیران ارگان های دریایی تصمیم به برگزاری همزمان این دو همایش گرفت.
وی در ادامه افزود: پیش از این قرار بود همایش ارگان های دریایی در اواخر اردیبهشت ماه و در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شود اما با توجه به شروع زود فصل گرما در خوزستان و برگزاری امتحانات دانشگاهی در آن تاریخ ، این دانشگاه از میزبانی همایش منصرف شد.
چگینی در ادامه تصریح کرد : به همین منظور شورای عالی هماهنگی مدیران ارگان های دریایی تصمیم گرفت جهت انجام بیشتر هماهنگی ها و فرصت بیشتر برای دریافت مقالات،نسبت به برگزاری این همایش در تیرماه ماه سال جاری در تهران اقدام کند تا امکان حضوربیشتر روسای ارگان های دریایی و مسئولین کشورفراهم شود.
و ی افزود : از آنجائیکه دفاتر مرکزی تمام ارگان های دریایی در تهران مستقر است پیش بینی می کنیم استقبال خوبی از همایش صورت گیرد.
رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، اجرای موثر مقررات در تامین ایمنی، امنیت و حفظ محیط زیست دریایی ،منابع انسانی دریایی و اجرای موثر مقررات، اقتصاد حمل و نقل دریایی و نقش بنادر در توسعه دریامحور، نقش علوم و فنون دریایی و شیلات در توسعه دریایی کشور را مهمترین محورهای برگزاری همایش ارگانهای دریایی ذکر کرد و افزود : این محورها در قالب کارگروه های چند گانه برگزار می شود.
چگینی افزود : در تلاشیم تا نمایشگاهی در حاشیه همایش برپا کنیم که در صورت قطعیت، شرایط به همه سازمان ها و ارگان ها اطلاع داده می شود.
وی با اشاره به محل برگزاری همایش ارگان های دریایی گفت : محل برگزاری این همایش ، پژوهشگاه مهندسی شیمی ایران وابسته به وزارت علوم در نظر گرفته شده است .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.