| کد خبر: 257193 |

برگزاری دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور

دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر 10 الی 11 بهمن ماه 1402 در این دانشگاه برگزار می شود.

تین نیوز

دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر 10 الی 11 بهمن ماه 1402 در این دانشگاه برگزار می شود. کارشناسان و متخصصان با ارائه مقاله به این همایش می توانند از امتیازات علمی و پژوهشی آن بهره گیرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مارین نیوز، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به منظور بررسی ظرفیت‌‌ های توسعه پایدار در تمامی حوزه‌ های دریایی و نیل به اهداف، همایش 2 سالانه بین المللی و ملی با عنوان: «توسعه پایدار دریا محور» را در چارچوب ضوابط مندرج در «آیین‌ نامه نحوه برگزاری و ساماندهی همایش‌ های علمی» برنامه ریزی نموده و پس از برگزاری موفق اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور در خرداد ماه سال 1400، دومین دوره بین المللی و چهارمین دوره ملی از این رویداد را جهت برگزاری در دهم لغایت یازدهم بهمن ماه 1402 در دستور کار قرار داده است.

اهداف برگزاری این همایش 1- ایجاد بستر مناسب برای مشارکت و تبادل نظر، دانش و اطلاعات بین‌ اساتید، محققان و متخصصان عرصه‌ های علمی و صنعتی، 2- آشنایی و دستیابی به آخرین یافته‌ های علمی، دستاوردها و تکنولوژی روز در زمینه علوم دریایی، 3- ارزیابی ظرفیت‌ های توسعه‌ ای در زمینه‌ های مختلف علوم دریایی و 4- ایجاد همسویی و هماهنگی بین محققان و متخصصان در دو بخش دانشگاه و صنعت جهت گسترش همکاری و ارتباط بین دانشگاه‌ ها، موسسات تحقیقاتی و صنایع برای رشد و گسترش فرهنگ استفاده بهینه و پایدار از منابع دریایی می باشد. 

علوم دریایی، منابع طبیعی دریا، اقتصاد و مدیریت دریا و مهندسی دریا محورهای اصلی همایش هستند که هر کدام شامل چند زیر محور است. 

محورهای همایش دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور

مهلت ارسال مقالات به این همایش از شنبه 1402/04/03 الی شنبه 1402/08/27 و مهلت ثبت نام در همایش از یکشنبه 1402/10/10 لغایت شنبه 1402/10/16 می باشد.

دبیرخانه دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور موفق به اخذ مجوز نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) شده است.

بر این اساس، تمامی مقالات پذیرفته ‌شده در این کنفرانس در ISC با کد اختصاصی 20663-02230 نیز نمایه خواهند شد.

نویسندگان محترم می‌‌ توانند، مقالات خود را در این کنفرانس ارائه نموده و از امتیازات علمی و پژوهشی آن بهره گیرند.

دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور

دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریا محور

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.