| کد خبر: 254857 |

معرفی توانمندی های فناورانه در رویداد ملی حمل ونقل هوشمند دانش بنیان

اولین دوره رویداد ملی حمل ونقل هوشمند دانش بنیان با هدف معرفی توانمندی های فناورانه، ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

تین نیوز

اولین دوره رویداد ملی حمل ونقل هوشمند دانش بنیان با هدف معرفی توانمندی های فناورانه، ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در این رویداد که با مشارکت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود، شرکت ها و محققان در زمینه حمل و نقل، فناوری و دانش بنیان، محصولات و راهکارهای خود را به نمایش می گذارند.

وسایل نقلیه نوین و پاک (وسایل جانبی، زیرساخت و ...)، محیط زیست، کاهش آلودگی و بالابردن بازده مصرف انرژی، سامانه‌ های هوشمند مدیریت تردد و ایمنی، تولید تجهیزات ترافیکی و قطعات ناوگان و تجهیزات قطار شهری (مترو) از مهم ترین محورهای این رویداد محسوب می شود.

هدف اصلی این نمایشگاه، معرفی و ارائه آخرین دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان در زمینه حمل ونقل به منظور حل مشکلات ترافیک و آلودگی هوای شهرهای بزرگ است.

این رویداد فرصتی مناسب برای دانشجویان، محققان و علاقه مندان به حوزه حمل ونقل است تا با شرکت ها و محققان برجسته در این زمینه، ارتباط برقرار کنند و با آخرین تکنولوژی ها و راهکارهای دانش بنیان آشنا شوند. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://sat.isti.ir/ مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.