| کد خبر: 175846 |

◄ برگزاری دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند»

دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» برگزار می شود.

تین نیوز

دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» در روزهای نوزدهم و بیستم آذرماه 97 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازروابط‌عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، این همایش برای دومین سال پیاپی به همت این سازمان و مرکز تهران هوشمند برگزار می‌شود. سال گذشته و در نخستین دوره، جمعی از مدیران ارشد دولتی و کشوری از جمله اعضای کابینه دولت، معاونان رییس جمهور، ‌مدیران ارشد شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نخبگان و بازیگران اصلی شهر هوشمند، اپراتورهای تلفن همراه و‌... در این همایش حضور داشتند امسال نیز برنامه‌ریزی‌شده است تا این رویداد میزبان مهمانان و سخنرانان کلیدی و ویژه ای در همایش تهران هوشمند باشد.

این رویداد بین‌المللی که موضوع استراتژیک هوشمندسازی پایتخت را در دستور کار خود قرار داده است در دومین دوره برگزاری شعار «تهران من، تهران هوشمند» را با رویکرد به شهر زیست پذیر و افزایش مشارکت شهروندان سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

برپایی میزگردهای تخصصی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران و دیگر مراکز بزرگ استانی کشور، کارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت حداکثری استارت‌های برتر کشور در زمینه مدیریت شهری، نمایشگاه بزرگ جانبی با حضور شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در موضوعات مرتبط با رویداد تهران هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند از دیگر برنامه‌های دومین دوره همایش و نمایشگاه تهران هوشمند است.

در این همایش، زیرشاخه‌های حکمرانی هوشمند، جابه‌جایی هوشمند، محیط هوشمند، زندگی هوشمند، زیرساخت هوشمند و اقتصاد هوشمند موردبررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

علاقمندان برای حضور در دومین دوره همایش و شرکت در بخش نمایشگاهی می‌توانند با دبیرخانه اجرایی با تلفن‌های 66553828-66553347 (021) در ارتباط باشند و یا با مراجعه به سایت smart.tehran.ir برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.

نشست خبری این رویداد با حضور دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران هفته آینده برگزار خواهد شد.

374_29-07-97-45cfsdf45fsd5df

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.