| کد خبر: 158355 |

◄ برگزاری بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی برای قطعه‌سازان در تایوان

شورای توسعه تجارت خارجی تایوان در سال 1970 به‌منظور کمک به ترویج تجارت خارجی برای اولین بار شروع بکار کرده و این سازمان جز بزرگ‌ترین سازمان‌های غیرانتفاعی تجاری نیز محسوب می‌شود.

تین نیوز

نمایشگاه قطعات و لوازم‌یدکی خودرو تایپه که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های آسیا در حوزه قطعات خودرو محسوب می‌شود هرساله میزبان تعداد زیادی از فعالان این حوزه بوده و از این‌ جهت موردتوجه  تولیدکنندگان تایوانی و سازندگان خارجی قرار می‌گیرد. بازدیدکنندگان نیز قادر خواهند بود با شرکای آسیایی خود در این نمایشگاه آشنا شده و از آخرین دستاوردهای این صنعت نیز آگاهی یابند.

شورای توسعه تجارت خارجی تایوان در سال 1970 به‌منظور کمک به ترویج تجارت خارجی برای اولین بار شروع بکار کرده و این سازمان جز بزرگ‌ترین سازمان‌های غیرانتفاعی تجاری نیز محسوب می‌شود. سازمان مذکور که به‌طور مشترک توسط دولت، انجمن‌های صنعتی و چندین سازمان تجاری دیگر پشتیبانی می‌شوند قادر به ارتقای کسب‌وکارهای تایوان و تولیدکنندگان  بوده و با تقویت رقابت بین‌المللی و مقابله با چالش‌هایی که در بازارهای خارجی روبرو هستند راه همواری را برای این عرصه فراهم کرده‌اند.شورای توسعه تجارت خارجی از مجریان نمایشگاه Taipei AMPA است.

گروه کالایی این نمایشگاه شامل قطعات موتور خودرو، شاسی، قطعات سیستم فرمان،سیستم تعلیق، ترمز و قطعات موتور، مهندسی خودرو، سیستم‌ها و قطعات دوچرخه و موتورسیکلت، بدنه خودرو  خواهد بود.

نمایشگاه قطعات و لوازم‌یدکی خودرو در این دوره با حضور 1500 مشارکت‌کننده از کشورهای تایوان،چین، ژاپن، مالزی، تایلند، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، آمریکا، فیلیپین، سنگاپور و آلمان در 3800 غرفه میزبان بازدیدکنندگان این حوزه خواهند بود.

2018_AMPA-495x400

نمایشگاه قطعات و لوازم‌یدکی خودرو  23-20 اسفندماه سال جاری در تایپه پایتخت تایوان برگزار خواهد شد.اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.