| کد خبر: 158198 |

◄ جاکارتا میزبان دهمین دوره نمایشگاه قطعات خودرو

تین نیوز

یکی از مطرح‌ترین  نمایشگاه‌ها در صنعت خودرو نمایشگاه قطعات خودرو جاکارتا بوده که با نام (INAPA)  شناخته می‌شود.

این رویداد بزرگ‌ترین بازارها را برای تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان بین‌المللی برای ارائه آخرین دستاوردهای  قطعات خودرو،فناوری‌ها و تجهیزات است. به‌علاوه بهترین فرصت به‌منظور جذب خریداران و افراد مرتبط با صنعت خودرو شامل کارگاه‌های تعمیرات، تولیدکنندگان خودرو و توزیع‌کنندگان این حوزه تلقی می‌شود.

نمایشگاه قطعات خودرو اندونزی، رویداد حرفه‌ای منتخب خریداران قطعات خودرو، لوازم جانبی و تجهیزات گاراژهای خودرو در اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا شناخته می‌شود.

از مزیت‌های نمایشگاه جاکارتا می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این نمایشگاه یکی از جایگاه‌های حرفه‌ای در اندونزی برای آشنایی با خریداران قطعات و لوازم جانبی خودرو، تولیدکنندگان قطعات یدکی و تجهیزات گاراژ است.

رویداد اندونزی با پشتیبانی وزارت صنایع و وزارت بازرگانی جمهوری اندونزی و با میزبانی انجمن قطعات و صنایع آن کشور برگزار می‌شود.

شما می‌توانید از آخرین روند پیشرفت در صنایع، بهبود خدمات خودرو و بازارهای قطعات یدکی در این نمایشگاه مطلع شوید.

مشارکت‌کنندگان این رویداد در 7 گروه قطعات و دستگاه‌های خودرو، لوازم جانبی خودرو، سیستم های الکترونیکی خودرو، قطعات موتورسیکلت و لوازم جانبی، دستگاه‌های مدیریت و فناوری اطلاعات، قالب ها و ماشین آلات تولیدی و تعمیر و نگهداری خودرو کالاهای خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.

985-Untitled-2

بازدید از این نمایشگاه از 29 اسفند ماه تا 2 فروردین سال 97 در پایتخت اندونزی  برای متخصصین این حوزه امکان پذیر است. اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.