| کد خبر: 144756 |

درددل‌های یک راننده؛

◄ کرایه‌ها با طول مسیر سازگاری ندارند/ تعرفه‌ها بر چه اساس و مبنایی تعیین شده است؟

کرایه‌ها نسبت به طول مسیر باهم سازگاری ندارند، برای مثالتعرفه رفت شهرستان زاهدان از تبریز و تهران هر دو یکی است ولی تهران زاهدان کجا و تبریز زاهدان کجا؟ یا رفت از بندر به تهران و تبریز.

تین نیوز

 یک ایران است و 21 گمرک مرزی که کارکنان هر یک از آنها حرف خودشان را می‌زنند و قانون مخصوص خودشان دارند و بدون حتی یک پارکینگ مناسب و امن فعالیت می کنند.

به گزارش تین‌نیوز، این مطلب بخشی از درد دل یکی از کاربران تین‌نیوز است که با ارسال پیامی به این شبکه خبری عنوان کرده است.

این کاربر در ادامه پیام خود نوشته است: مهم‌ترین گمرک کشور از دید رانندگان،  گمرک بازرگان است که باید دو تا سه روز بدون هیچ امنیتی با کالاهای تجاری گران‌قیمت کنار جاده شب و روز در صف بایستیم تا وارد گمرک شویم.

وی افزوده است: نرخ عوارض اتوبان‌ها هم هر روز بالا و بالاتر می‌رود و کیفیت پایین‌تر می‌آید؛ به طوری‌که تنها چند روز پس از آسفالت، این آسفالت جمع و مثل خمیر مجسمه‌سازی می‌شود.

این کاربر در ادامه پیام خود عنوان کرده است: در پایانه بندرعباس هم از وقتی قرارشده این پایانه به پایانه مسافربری تبدیل شود، به بازسازی تعرفه اقدام کرده‌اند.

وی تاکید کرده است: کرایه‌ها با طول مسیر سازگاری ندارند، برای مثال‌ تعرفه رفت شهرستان زاهدان از تبریز و تهران هر دو یکی است ولی تهران زاهدان کجا و تبریز زاهدان کجا؟ 

این کاربر همچنین عنوان کرده است: پرسش این است که تعرفه‌ها بر چه اساس و مبنایی تعیین شده است؟همچنین چطور است که تا باربری راننده را تایید صلاحیت نکند به او بار نمی‌دهد ولی در عوض هیچ مسئولیتی نسبت به صاحب بار ندارد که آیا کارش درست است یا نه؟

او خاطرنشان کرده است: این در حالی است که رانندگان زیادی در بیرون از کشور به جرم حمل مواد مخدری که در کالا بسته بندی شده بود گرفتار شده‌اند و یا رانندگانی نیز بار داخلی برده‌اند اما کرایه‌شان پرداخت نشده است؟

وی افزوده است: آیا کسی هست که بگوید رانندگان در طول مسیر راننده باخیال راحت کجا می‌توانند استراحت کنند؟  راننده در طول مسیر باید آنقدر باخستگی رانندگی کند تا به یک جای مناسب برسد و این‌ها تنها گوشه‌ای کوچک از گرفتاری‌های رانندگان  است که هیچ‌کس جوابگوی آن نیست.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.