| کد خبر: 262974 |

آیین‌ نامه ایجاد شهرک‌ های مسکونی تدوین و ابلاغ می‌ شود

وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن با یادآوری هدف گذاری و تصویب ایجاد ۲۷ شهر ساحلی و ۵۰ شهرک مسکونی در کشور گفت: ضرورت دارد تا در ماه آینده، آیین نامه ایجاد شهرک های مسکونی تدوین و به عنوان روش اجرا به استان ها ابلاغ شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن با یادآوری هدف گذاری و تصویب ایجاد ۲۷ شهر ساحلی و ۵۰ شهرک مسکونی در کشور گفت: ضرورت دارد تا در ماه آینده، آیین نامه ایجاد شهرک های مسکونی تدوین و به عنوان روش اجرا به استان ها ابلاغ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۳ مهر در نشست شورای مسکن، ضمن بررسی موانع موجود بر سر راه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان های سراسر کشور، گفت: تولید مسکن و عمل به تعهد دولت سیزدهم در اجرا و تکمیل ۴ میلیون واحد مسکونی سیاستی است که با راهکارهای متعدد و در همکاری با مجموعه دولت در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تسریع در تولید مسکن به عنوان سیاست کلان دولت و همراهی تمامی ذی مدخلان ، توضیح داد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای تسریع در تولید مسکن، سیاست هایی همچون ایجاد شهرک های مسکونی و شهرهای جدید را در برنامه قرار داده است که در همین رابطه ۲۷ شهر ساحلی و ۵۰ شهرک مسکونی در برنامه قرار گرفته است.

عضو کابینه دولت سیزدهم با یادآوری هدف گذاری و تصویب ایجاد شهرهای ساحلی و شهرکهای مسکونی در کشور، گفت: مجموعه روش ها و سیاست های اتخاذ شده در وزارت راه و شهرسازی برای پاسخ به نیاز متقاضیان مسکن است و استانداران و استان ها نیز در این مهم همراهی مناسب را خواهند داشت.

بذرپاش خطاب به معاونان خود و مدیران کل راه و شهرسازی استان ها تاکید کرد: پیشنهادهای شرکت عمران شهرهای جدید و ستاد وزارتخانه در خصوص ۲۷ نقطه ساحلی باید توسط استان ها بررسی و نتیجه اعلام شود. همچنین، ضرورت دارد تا در ماه آینده، آیین نامه ایجاد شهرک های مسکونی تدوین و به عنوان روش اجرا به استان ها ابلاغ شود.

گفتنی است، دولت سیزدهم به منظور تحقق اجرای طرح نهضت ملی مسکن مجموعه اقداماتی از جمله واگذاری اراضی به متقاضیان برای احداث مسکن، ایجاد شهرک های مسکونی و شهرهای جدید، مشارکت با انبوه سازان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را سیاستگذاری و اجرایی کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.