| کد خبر: 208001 |

تکمیل سامانه املاک و اسکان به بعد از رفع بحران کرونا موکول شد

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان پس از رفع بحران کروناویروس خبر داد. این سامانه ۲۹ بهمن امسال رونمایی شده بود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان پس از رفع بحران کروناویروس خبر داد. این سامانه ۲۹ بهمن امسال رونمایی شده بود.

​به گزارش تین نیوز، محمود محمودزاده اظهار کرد: برای تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان مکاتبات لازم با دستگاه‌های و سازمانها و مراجع دولتی از جمله سازمان ثبت و اسناد کشور، امور مالیاتی، شهرداریها، وزارت صمت و... و همچنین دستگاههای خدماتی همچون آب، برق، گاز و مخابرات و... انجام شده است.

وی یادآور شد: تا قبل از شیوع گسترده کرونا جلسات متعدد در این خصوص انجام شد که امکانات ادامه جلسات به منظور حفظ بهداشت عمومی مقدر نشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پس از حل بحران کرونا، جلسات با سازمانها و دستگاههای دولتی برای تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان برای رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، وزیر راه و شهرسازی 29 بهمن امسال در مراسم رونمایی از سامانه مذکور گفته بود:‌ مسیری که قبلا وزارت راه و شهرسازی برای راه اندازی سامانه طی کرده بود، مسیر صحیحی نبود و به سرانجام نرسید. در عین حال از آنجایی که راه اندازی سامانه جامع املاک و اسکان جزو وظایف قانونی وزارت راه و شهرسازی بود، این کار در دوره جدید به سرانجام رسیده است و امروز از این سامانه رونمایی شد.

محمد اسلامی افزود: هدف از راه اندازی سامانه املاک و اسکان، مهار سوداگری است و در نظر است تا سرمایه در گردش برای تولید و عرضه مسکن لطمه نبیند و در عین حال سوداگری و ثروت اندوزی که تاکنون موجب تلاطم بازار بود، مدیریت شود.

وی گفت: امیدواریم تمام دستگاه هایی که در این سامانه مسئولیت دارند، اطلاعات خود را در اختیار سامانه قرار داده تا سازمان امور مالیاتی بتواند از آن استفاده کند و تکالیف قانونی خود را به سرانجام برساند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.