| کد خبر: 153370 |

استفاده از نیروهای با سابقه در مترو

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: باید برنامه ریزی دراجرای پروژه های مترو به گونه ای باشد که سه عنصر سلامت، صحت و دقت سر لوحه امور قرار گیرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: باید برنامه ریزی دراجرای پروژه های مترو به گونه ای باشد که سه عنصر سلامت، صحت و دقت سر لوحه امور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری آریا، علی امام در مراسم معارفه مدیر عامل جدید مترو گفت: خوشبختانه در سال های اخیر صنعت مترو اعم از عمرانی و تجهیزات بر مبنای توان مهندسان داخلی به پیشرفت های خوبی رسیده و در میدان رقابت های بین المللی که بین کشورهای مطرح در این صنعت وجود دارد؛ حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه رسیدن به نقطه اوج توسعه صنعت مترو در گروه اعتماد به مهندسان داخلی و توجه مدیران شهری به اهمیت مترو به عنوان حمل و نقل عمومی پاک، ایمن و در دسترس بوده است، ادامه داد: قطعا همدلی و همراهی مهندسان، مشاوران، مجریان و پیمانکاران این صنعت در دوره جدید نیز می تواند باعث شکوفایی مترو در بعد داخلی و بین المللی شود.

مدیرعامل جدید شرکت مترو تهران با اشاره به اولویت بندی پروژه های توسعه مترو در پایتخت بیان کرد: باید برنامه ریزی در اجرای پروژه های مترو به گونه ای باشد که سه عنصر سلامت، صحت و دقت سر لوحه امور قرار گیرد.

وی همچنین یادآور شد: یکی از برنامه های ما در اجرای وظایف شرکت مترو استفاده از نیروهای با سابقه در این حوزه است و امیدواریم که تمامی تلاش هایی که در توسعه مترو انجام می شود؛ در جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان باشد.

به گفته امام؛ اعتقاد دارم که در این حوزه مسئولیت سنگی برعهده ماست و باید تلاش کنیم تا تمام پروژه های در دست اجرا در این حوزه به نحوی شایسته اجرا شود.

منبع: اریا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.