| کد خبر: 140422 |

استانداردسازی لازمه ایجاد مهدهای کودک در مترو پایتخت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم، با تاکید بر اینکه باید شرایط استانداردی برای ایجاد مهدهای کودک در مترو فراهم شود، گفت: بهزیستی باید شروط خود را برای موافقت با این طرح اعلام کند.

تین نیوز

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم، با تاکید بر اینکه باید شرایط استانداردی برای ایجاد مهدهای کودک در مترو فراهم شود، گفت: بهزیستی باید شروط خود را برای موافقت با این طرح اعلام کند.

ایرج عبدی درباره طرح جدید مترو برای راه اندازی مهدکودک هایی در مترو جهت نگهدای ساعتی کودکان، افزود: اگرچه از جزئیات اجرای این طرح اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به طور کلی می توان اصل طرح را مثبت ارزیابی کرد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس نهم، ادامه داد: درحال حاضر در برخی از فروشگاه های بزرگ مکان بازی برای کودکان وجود دارد که می توانند ساعاتی در آنجا مشغول به بازی شوند حال اگر در مترو نیز شرایط نگهداری کودکان به طور ساعتی فراهم شود تا حد زیادی از دغدغه خانواده ها برای انجام امور شخصی خود، کاسته خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: اگر شرایط استانداری برای نگهداری کودکان در مترو فراهم شود می توان از این ظرفیت استفاده کرد تا کودکان ساعاتی را در این مهدهای کودک مشغول بازی شوند.

وی یادآور شد: از سویی دیگر افرادی که برای انتخاب نگهداری از این کودکان به کار گرفته می شوند باید آموزش های لازم را دیده تا محیطی مناسب فضای نگهداری برای کودکان فراهم شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم شورای اسلامی، گفت: ناگفته نماند که باید سازمان بهزیستی نیز شرایط استاندارد خود را برای راه اندازی مهدهای کودک در متروها اعلام کند تا این اقدام بتواند در سایه راهکارهای کارشناسی، شکل اجرایی به خود گیرد.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.