| کد خبر: 139606 |

مازیارحسینی :شرکت واگن سازی تهران قادربه تأمین نیازکلانشهرهای کشوراست

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه شرکت واگن سازی تهران قادر به تولید روزانه یک واگن است گفت: این شرکت می تواند نیاز به واگن مترو سایر کلانشهرهای کشور را نیز پاسخ دهد.

تین نیوز

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه شرکت واگن سازی تهران قادر به تولید روزانه یک واگن است گفت: این شرکت می تواند نیاز به واگن مترو سایر کلانشهرهای کشور را نیز پاسخ دهد.

مازیار حسینی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از 66 واگن مترو و 30 دستگاه اتوبوس افزود: این کارخانه تنها شرکت تولیدی فعال در زمینه واگن است.
وی اظهار کرد: در آینده ای نزدیک این شرکت با افزایش ظرفیت روزانه قادر خواهد بود 2 واگن تولید کند.
معاون شهردار تهران یادآور شد: واگن های تولیدی این شرکت براساس استانداردهای بین المللی ساخت واگن تولید می شود.
وی خاطرنشان کرد: تولید واگن مانند تولید خودرو نیست چرا که واگن برای هر شهر باید مطابق با خطوط آن شهر تولید شود و در حال حاضر این تخصص و تکنولوژی در شرکت واگن سازی وجود دارد تا هر سفارشی را طراحی کند.
حسینی در ادامه اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت را مورد اشاه قرار داد و اظهار کرد: بیشترین تلاش حوزه حمل و نقل معطوف و در این دوره اقداماتی از جمله ورود اتوبوس های تندرو، ارتقا سطح کیفیت خدمات و اجرای طرح بلیت الکترونیک انجام شد.
وی با اشاره به اینکه 82.5 درصد از پول خرید اتوبوس باید از سوی دولت پرداخت شود گفت: متأسفانه از سال 89 به بعد در این زمینه دچار مشکل بودیم اما در طول این سال ها اتوبوس های مورد نیاز شهر تا حد امکان توسط شهرداری تامین شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران افزود: تهران امروز در هیچ زمینه ای با 12 سال گذشته یسان نیست و با وجود مسائل سیاسی مردم می دانند در نهایت چه کسی کارکرد و چه کسی حرف زد.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.