| کد خبر: 138303 |

تقدیر از ناجیان در مترو تهران

معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران از کارمندانی که از تجاوز به حریم ریلی برخی از مسافران ممانعت کرده و آنها را از خطر مرگ نجات داده‌اند تقدیر کرد.

تین نیوز

معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران از کارمندانی که از تجاوز به حریم ریلی برخی از مسافران ممانعت کرده و آنها را از خطر مرگ نجات داده‌اند تقدیر کرد.

به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، طی مراسمی از تعدادی از مدیران برتر، مسئولان ایستگاه‌ها و کارمندانی که با ورود به موقع، از تجاوز برخی مسافران به حریم ریلی مترو جلوگیری کرده و باعث نجات آنها شده بودند با اعطای جوایزی تقدیر و تشکر شد.

این مراسم با هدف تقدیر از فعالیت‌های مثبت کارمندان و ایجاد انگیزه برای انجام بهتر کارها برگزار شد و حسن انجام کار و جدیت در امور محوله، ممانعت از ورود مسافران به حریم ریلی و نجات جان برخی از آنان از جمله مواردی است که در انتخاب افراد در نظر گرفته شده است.

عباس محمدی و حمید جانی متصدیان سکوی ایستگاه امام خمینی (ره)، مهدی محمد هاشمی از ایستگاه دروازه دولت، عزیز اکبری ایستگاه دروازه دولت و اکبر عسگرانی رییس نیمه شمالی خط 1 به دلیل ممانعت از تجاوز مسافران به حزیم ریلی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین از تعدادی از مدیران خطوط و کارمندان نمونه نیز در این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

منبع: شهرداری آنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.