| کد خبر: 137432 |

شهرداری پایتخت پیش از وقوع فاجعه‌ای پروژه خط 7مترو را متوقف کند/ افتتاح پروژه‌‌های نیمه‌کاره بازی با جان مردم است

عضو مجمع نمایندگان تهران با تاکید بر توقف خط 7مترو، گفت: شهرداری باید پیش از وقوع فاجعه‌ای، پروژه را متوقف و نسبت به کار کارشناسی اقدام کند.

تین نیوز

سیده فاطمه ذوالقدر در خصوص در واکنش به اظهارات عضو شورای شهر تهران مبنی بر افتتاح خط 7 مترو بدون تامین زیرساخت‌های لازم، گفت: خط 7 مترو سریعا و بدون تکمیل زیرساخت‌ها توسط شهرداری افتتاح شد، با توجه به اشکالات اساسی در زیرساخت‌های این خط مترو شهرداری باید پیش از آنکه فاجعه‌ای رخ دهد، پروژه را متوقف و نسبت به کار کارشناسی اقدام کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: خط 7 مترو پایتخت در صورتی که از کمترین اشکال هم برخوردار باشد باید متوقف و اصلاح شود، تیم کارشناسی نیز جهت تعیین تکلیف بررسی ایرادات فنی این پروژه توسط شهرداری باید انتخاب شوند.

وی افزود: اعضای شورای شهر تهران نیز در صورتی که مدارک و اسنادی پیرامون اشکالات فنی خط 7 مترو در دست دارند باید در اختیار تیم کارشناسی قرار داده تا زیرساخت‌ها تکمیل شود.

ذوالقدر با بیان اینکه شهرداری تهران باید وضعیت خط 7 مترو را تضمین کند، گفت: شهرداری مسئول و متولی تامین امنیت خطوط مترو است بنابراین در تامین امنیت خط 7 مترو باید اهتمام جدی داشته زیرا در هر صورت باید پاسخگو باشد.

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: افتتاح هر پروژه‌ نیمه کاره به نوعی بازی با جان مردم است، در مورد افتتاح عجولانه خط 7 نیز اشکالات و ایرادات آن نباید به قیمت جان مردم تمام شود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ رحمت الله حافظی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر با بیان اینکه خط هفت عمیق‌ترین خط متروی تهران است و بر همین اساس باید هواکش‌های فعال آن زیاد باشد، گفت: بر اساس برنامه باید 87 درصد هواکش‌ها فعال می‌بود اما تنها 14 درصد آنها فعال است و من نمی‌گویم این خط خطرناک‌ترین است؛ اما وقتی پول ندارید افتتاح نکنید و مردم را به تونل نفرستید.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.