| کد خبر: 261580 |

پل گردرودبار شهرستان بابل زیر بار ترافیک + فیلم

در پی سفر یک روزه وزیر کشور به استان مازندران، عملیات احداث پل گرد رودبار شهرستان بابل با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

تین نیوز

یاسر ابراهیمی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در آیین بهره برداری از پل روستای گردرودبار اظهار کرد: پل گرد رودبار با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات بحران با تلاش های شبانه روزی و جهادی این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفت. 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، ابراهیمی گفت: پل گردرودبار بخش بندپی شرقی شهرستان بابل در اثرجاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ تخریب شده بود با ۲۰ ماه تلاش های شبانه روزی راهداران خدوم استان و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال مجدداً احداث و به بهره برداری رسید. 

ابراهیمی افزود: مازندران به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی و حجم بالای گردشگر و مسافر دارای راه های ارتباطی پر اهمیتی است. 

ابراهیمی گفت: این پل به طول ۶۰ متر و با دودهانه ۳۰ متری به همراه با احداث رمپ های ورود و خروج در دستور کار قرار گرفته است که این پل ارتباطی بین دو بخش بندپی شرق است. 

 وی با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند. 

معاون فنی و راه های روستایی افزود: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آن ها را به زندگی در روستا افزایش می دهد.

حجم ویدیو: 7.91M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.