| کد خبر: 260995 |

پس از ۲۸ سال پل اروست در ساری به بهره برداری رسید + فیلم

رویای ۲۸ ساله مردم روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری به واقعیت تبدیل شد و این پل پس از سالها انتظار روستاییان به بهره ‌برداری رسید.

تین نیوز

 

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در آیین بهره برداری از پل روستای اروست اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل که سالیان سال (28 سال) راکد بود انجام و این پل مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، جهانیان در ادامه گفت: مازندران به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده، لذا ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی این استان از جمله فعالیتهای مهم این اداره کل می باشد و اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا دارد.

 جهانیان با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی همچون منطقه پشت‌کوه چهاردانگه(دهستان ولایت) باشد.

وی افزود: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می دهد.

گفتنی است آیین بهره برداری از پروژه های مذکور با حضور استاندار مازندران، نماینده مجلس مردم شریف شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران  و فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

حجم ویدیو: 30.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.