| کد خبر: 261571 |

◄ آخرین وضعیت ترافیک جاده های شمال

کندوان از مرزن آباد به سمت کرج مسدود شد و چالوس از کرج به شمال یکطرفه اعلام شده است.

تین نیوز

چند روزی است که ترافیک مسیرهای شمالی و ممنوعیت های تردد در جاده چالوس و هراز سرخط خبرهای روز را تشکیل می دهند.

آخرین روزهای تابستان مصادف با ایام صفر شده است تا تعطیلات آخر هفته را به درون هفته ها بیاورد و سفر روزهای آخر قبل از شروع مدارس و دانشگاه ها را به یکی از مهمترین رویدادهای این روزها تبدیل کند.

به گزارش تین نیوز، برای تعطیلات آخر فصل تابستان کندوان از مرزن آباد به سمت کرج مسدود شد و چالوس از کرج به شمال یکطرفه اعلام شده است. این درحالی است که طبق اعلام سازمان هواشناسی طی ۲روز آینده در استان هایی مثل اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در تشریح محدودیت های ترافیکی جاده های کشور گفت: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده های کشور از امروز، چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا روز دوشنبه ۲۷ شهریور ادامه خواهد داشت. بر این اساس تردد انواع موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز دوشنبه ۲۷ شهریور از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد، محورهای قوچان _مشهد، سبزوار _ مشهد و تربت حیدریه _   مشهد و بالعکس ممنوع است. البته در این میان تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

طبق گزارشات رسیده از مرکز مدیدریت راه ها، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و قزوین رشت به کندی و با توقف های طولانی همراه است و به علت حجم سنگین ترافیک خودروها، جاده چالوس در محور کندوان از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی بالای طویر مرزن آباد به سمت کرج مسدود شد و تا تخلیه بار ترافیکی در استان البرز، محور کندوان از بالا طویر مزرن آباد مسدوده بوده و تجمع رانندگان در مبدا ورودی جاده، موجب کندی خدمات رسانی به کاربران جاده ای می شود.

 

محدودیت های پیش بینی شده برای تردد خودروها در محور چالوس

در این محورتردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای سه شنبه چهارشنبه  پنج شنبه و جمعه ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ همان روزها  از میدان امیر کبیر کرج و  آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به  بصورت یک طرفه انجام خواهد شد. 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۵ تا ۲۷ شهریورماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

ممکن است هراز هم یک طرفه شود

شیرانی درباره محدودیت تردد در محور هراز نیز گفت: محدودیت یک طرفه مقطعی برای روزهای پنجشنبه جمعه و شنبه ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

وی درباره محدودیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین نیز گفت: البته این محدودیت ها شامل حاملان مواد سوختی یا فاسدشدنی نیست. بر این اساس در محور چالوس؛ تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه وپنجشنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین گفت: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی فرمانده میدان، اجرای محدودیت های مذکور لغو خواهد شد. 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    چرا؟راهای بیشتری نمیسازین تا مردم،راختر سفر کنن؟