| کد خبر: 261534 |

چهار فروند کشتی در راه مازندران

استاندار مازندران گفت: چهار فروند کشتی کانتینردار توسط شرکت صدرا در دست ساخت است و روانه استان می شود.

تین نیوز

سید محمود حسینی با اشاره به این که آزادراه «چالوس- رامسر» از پروژه های مهمی به شمار می رود که در ادامه طرح آزادراه تهران شمال اجرا می شود، گفت: در قالب این پروژه هفت جزیره در دریا ساخته می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، حسینی با اشاره به اینکه مازندران باید از اقتصاد دریا و جنگل بهره مند شود، گفت: اجرای پروژه آزادراه «چالوس - رامسر» در احیای اقتصاد دریا و جنگل تاثیر بسزایی دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه رشد اقتصادی استان در سال گذشته ۴.۱ درصد رسیده است، گفت در سال جاری نیز رشد ۸ درصد اقتصادی در استان هدف گذاری شده است.

حسینی پور دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه را از جمله تلاش های دولت بیان کرد و گفت: برای اولین بار با روسیه وارد قرارداد شدیم.

استاندار مازندران با اشاره به رتبه اول تولیدات کشاورزی گفت: به دلیل ضعف زیرساخت ها در حوزه صادرات عقب هستیم و تمام تلاش دولت و استان این است که بتوانیم مرزهای تجاری با کشورهای همسایه را باز کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه چهار فروند کشتی کانتینر دار به مازندران می آید، گفت: این کشتی ها توسط شرکت صدرا در دست ساخت است.

وی مشکل زیرساختی ترانزیت دریایی را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: باید زیرساخت های ترانزیت دریایی را تقویت کنیم و یکی از این محدودیت ها خرید کشتی است زیرا طبق ضوابط نمی توانیم آن را بسازیم درحالی که ساخت هر کشتی نیز سه تا چهار سال زمان می برد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.