| کد خبر: 248814 |

تشدید گشت های شبانه راهداری در جاده های مازندران

با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی استان مازندران عوامل گشت های شبانه راهداری در قالب ۲۰ اکیپ تشدید شده است.

تین نیوز
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده ای و ارتقای ایمنی عبور و مرور در محورهای ارتباطی استان عوامل گشت های شبانه راهداری در قالب ۲۰ اکیپ تشدید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن جهانیان اظهار داشت : عوامل گشت های شبانه روزی راهداران در محورهای مواصلاتی مازندران در قالب ۲۰ اکیپ بطور شبانه روزی آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان می باشند.

وی افزود : گشت های راهداری علاوه بر بررسی وضعیت ایمنی جاده ها و کنترل وضعیت روشنایی محورها و بررسی علت برخی از خاموشی ها ، بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و نظارت بر امور فنی و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز در دستور کار خود دارند.

جهانیان گفت: استفاده از ظرفیت گشت راهداری در حوزه حمل و نقل مورد تأکید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و این گشت ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی و حمل و نقل عمومی مسافر، مراتب را گزارش می دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان ساخت: همکاری و هماهنگی بین ادارات کل استانهای همجوار در ایجاد گشت های جاده ای ( ماشین سبک )، استفاده مناسب و بهره داری بهتر از سامانه های هوشمند جاده ای و بانک های اطلاعاتی تردد جاده ای، برگزاری جلسات هماهنگی و تصمیم گیری های مشترک فی مابین، منجر به نتایج خوب و مؤثرتری خواهد شد.

گفتنی است جهت راهداری زمستانی ۳۶ اکیپ راهداری در قالب ۲۰۰ ماشین آلات سبک و سنگین  و ۳۰۰ راهدار و ۲۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی مستقر شدند تا در صورت لزوم جهت اسکان اضطراری مسافران اقدام نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.