| کد خبر: 253159 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۳۰ کیلومتری ورودی شهرستانهای لرستان ساماندهی می شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: در راستای استقبال از میهمانان نوروزی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرستان های استان عملیات ایمن سازی و زیباسازی مسیر درحال انجام است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در راستای استقبال از میهمانان نوروزی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرستان های استان عملیات ایمن سازی و زیباسازی مسیر درحال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان،  سعید رازانی مدیر کل بازرسی استان لرستان به همراه مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از روند ساماندهی ورودی شهر خرم آباد بازدید میدانی انجام دادند.

در این بازدید مرتضی شیروانی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ، زمان آن رسیده است که راهداری اقدام به خانه تکانی جاده ای کند.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرستان های سراسر استان عملیات ایمن سازی و زیباسازی ها مسیر انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: در این راستا عملیات لکه گیری، روکش آسفالت ، شستشوی تابلو ها و علائم ایمنی و پاکسازی حاشیه راه ها انجام می شود.

شیروانی تصریح کرد: تمام تلاش و همت همکاران در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان  این است که اقدامات شایسته و در خورشأن  هم استانی های عزیز، جهت استقبال از مهمانان نوروزی در ۳۰  کیلومتری ورودی شهرستان ها انجام شود.

سعید رازانی مدیر کل بازرسی لرستان در این بازدید  از همکاری و تلاش خوب اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در زمینه ساماندهی ورودی شهرستانها که با سرعت بسیار خوبی در حال انجام است تقدیر و تشکر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.