| کد خبر: 244148 |

◄ ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی لرستان ضروری است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی با هدف ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی در لرستان ضروری است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی با هدف ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی در لرستان ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مرتضی شیروانی اظهار کرد: به دلیل نبود زیرساخت های لازم در بخش حمل و نقل ریلی و هوایی در لرستان، بخش زیادی از حمل و نقل مسافر در بستر حمل و نقل عمومی جاده ای صورت می گیرد از این رو ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی و ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن سفرهای تابستانی و اربعین حسینی(ع)، تلاش می شود با هماهنگی شهرداری و با بهره گیری از نظر و پیشنهادات صنوف و مدیران شرکت های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه مسافربری برون استانی، مشکلات و نواقص این پایانه در اسرع وقت احصا و اصلاح شود.

وی بر ساماندهی حمل و نقل مسافر و اجرای ضوابط و مقررات تاکید کرد و گفت: تشدید نظارت ها، طراحی مکانیزم های کنترلی و برخورد با متخلفان در راستای افزایش درآمد شرکت ها و مالکان ناوگان در دستور کار است.

شیروانی بیان کرد: تشویق مسافران به خرید اینترنتی بلیط و یا تهیه بلیط با مراجعه به دفاتر شرکت ها و جلوگیری از سوار شدن مسافران خارج از ضوابط در محوطه و مقابل ترمینال و یا پلیس راه کمالوند و اجرا و تداوم طرح ممنوعیت تردد ناوگان اتوبوسی غیربومی به داخل شهر در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.