| کد خبر: 263595 |

عرشیان معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد،

◄ جا به جایی ۱۷ هزار ۵۰۰ دانش آموز توسط سرویس مدارس در قروین

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین از جا به جایی روزانه ۱۷ هزار ۵۰۰ دانش آموز توسط سرویس مدارس در سطح شهر قزوین خبر داد.

تین نیوز

قزوین_ سارا غلامی| اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود: ۱ هزار و ۳۷۰ خودروی سواری در قالب سرویس مدارس به ۱۱ هزار دانش آموز خدمات رسانی می کنند.

این مسئول اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی قزوین با اختصاص ۱۴۰ دستگاه مینی بوس و اتوبوس سرویس مدارس به ۴۰ درصد دانش آموزان قزوینی خدمات رسانی می کند.

وی افزود: سهم جا به جایی دانش آموزان با خودروی سواری، تاکسی، بانوان ۶۰ درصد می باشد که روزانه ۱۷ هزار ۵۰۰ دانش آموز در سطح شهر قزوین جا به جا می شوند.

عرشیان، با بیان اینکه ساماندهی سرویس مدارس در کاهش بار ترافیکی موثر است، گفت: با بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، طرح ساماندهی سرویس مدارس با هدف کاهش بار ترافیک، کاهش تردد خودروهای تک سرنشین برای سرویس دانش‌آموزان در قزوین اجرا شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک در ادامه با اشاره به اینکه امنیت دانش آموزان در گروه ساماندهی سرویس مدارس است، گفت: جلسات متعددی در خصوص بررسی وضعیت سرویس مدارس به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات سرویس مدارس و افزایش رضایتمندی شهروندان با حضور مدیر عامل سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، حمل و نقل ترافیک برگزار شده است.

وی در خاتمه بیان کرد: رانندگان سرویس مدارسی که تاکنون موفق به اخذ پروانه فعالیت نشده اند علاوه بر ثبت نام در سامانه سپند از طریق پیمانکار مربوطه، جهت اخذ پروانه فعالیت به هریک از سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی مراجعه نمایند.

گفتنی است، ۳۰ آبان ماه آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سپند( سرویس مدارس) و اخذ پروانه فعالیت می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.