| کد خبر: 263223 |

◄ پارکینگ خودروهای سنگین نسیم شمال و جمهوری قزوین آماده بهره برداری است

اولین جلسه هماهنگی مدیریت شهری قزوین با پلیس راهور استان و شهرستان با موضوع انظباط ترافیکی، اصلاح هندسی معابر، ایجاد زیر ساخت ها، انحرافات ترافیکی برگزار شد.

تین نیوز

قزوین_ سارا غلامی| عرشیان معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین در این نشست مشترک گفت: یکی از موضوعات مهم کار حوزه ترافیک آموزش و اعمال قانون است و با همکاری و هماهنگی فی مابین دراین حوزه توانسته ایم شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر قزوین باشیم.

پارکینگ  خودروهای سنگین نسیم شمال و جمهوری قزوین

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در حوزه حمل و نقل شهرداری قزوین احداث ۱۲ هکتار پارکینگ خودروهای سنگین در ۴ نقطه شهر قزوین ناصر آباد، امیدیه، شهرک دانش، مینودر، شهرک دانش، نسیم شمال و جمهوری درجنوب و غرب قزوین است که پارکینگ نسیم شمال و جمهوری آماده بهره برداری می باشد.

به گزارش تین نیوز، مهدی صباغی، شهردار قزوین در این نشست ضمن قدردانی از زحمات بی بدیل پلیس استان با بیان اینکه اگر چه متولی امور شهر، شهرداری است لیکن برای پیشبرد امورات شهری و مدیریت دانش نیازمند به تعامل و همکاری دو جانبه است.چرا که این امر موجب هم افزایی و ایجاد ثبات در مدیریت کاری می شود.

پارکینگ  خودروهای سنگین نسیم شمال و جمهوری قزوین2

صباغی با بیان اینکه تعامل و همکاری مدیریت شهری با پلیس ضرورتی اجتناب ناپذیر است افزود: : به منظور اجرای پروژه های مدیریت شهری از قبیل دو تقاطع غیر هم سطح میدان دفاع مقدس و میدان تره بار همکاری و تعامل هر چه بیشتر مدیریت شهری با پلیس استان ضروری است و مدیزیت شهری آماده کمک های مالی و معنوی و همکاری صمیمانه با پلیس استان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.