| کد خبر: 260570 |

بهره‌برداری از ۱۵ طرح راهداری قزوین همزمان با هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵طرح در حوزه راهداری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان به بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵طرح در حوزه راهداری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جواد حق لطفی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ۱۵ طرح در حوزه راهداری و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان به بهره برداری خواهد رسید؛ اظهار کرد: این تعداد طرح در مجموع با ۲۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره برداری خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین، وی بیان کرد: ۱۱ مورد از طرح های قابل بهره برداری مربوط به عملیات مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی هستند.

این مسئول ادامه داد: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور چینی مرجان- شاهین تپه به طول ۹ کیلومتر، بهسازی مسیر آبیک- قشلاق- خاکعلی به طول ۶ کیلومتر، لکه گیری و روکش آسفالت محور تاکستان- آوج به طول ۵ کیلومتر از جمله طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت هستند.

وی طرح زیرسازی و آسفالت راه روستایی زناسوج به طول ۲/۵کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی سعید آباد- خرم آباد- اک به طول ۷/۵ کیلومتر، کندر- مشکین به طول ۵ کیلومتر، رودک- رستم آباد به طول ۵/۵ کیلومتر، آشنستان به طول ۳/۵ کیلومتر، بابر سفلی، دره صفر و دره گنجعلی به طول ۲/۵ کیلومتر، آوج- شهید آباد به طول ۴ کیلومتر و لوشان- سیاهپوش- سیردان به طول ۶ کیلومتر را نیز از دیگر طرح هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته دولت بهره برداری از آن انجام خواهد شد.

به گفته حق لطفی علاوه بر طرح های بهسازی و روکش آسفالت، افتتاح ۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان بوئین زهرا، پروژه روشنایی کمربندی تاکستان به طول ۵ کیلومتر و احداث سوله آزادراه و محور قدیم قزوین- رشت در دستور کار این اداره کل خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین در پایان گفت: این طرح ها با بهره گیری از حداکثر ظرفیت و توانمندی و امکانات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین اجرا شده و میزان اشتغال زایی آن ۲۶۴ نفر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.