| کد خبر: 239325 |

◄ کنترل ماهانه 1500 دستگاه ناوگان بار و مسافر در شهرستان البرز

هادی دودانگه، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان البرز بیان کرد: ماهانه 1500دستگاه ناوگان حمل بار و مسافر در جاده‌های این شهرستان از نظر همراه داشتن مدارک حمل و نقل و تجهیزات ایمنی مورد بازدید و کنترل قرار می گیرند.

تین نیوز

قزوین_ ساناز تقی اف| هادی دودانگه  در بیانیه ای اظهار داشت: در بازدید های  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از مواردی چون همراه داشتن مدارک حمل و نقل شامل بارنامه، کارت هوشمند ناوگان و راننده، کارت سلامت و معاینه فنی، تجهیزات ایمنی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وضعیت صندلی‌ها و لاستیک توسط گشت های این اداره بازرسی می‌شوند.

وی با ارایه گزارشی از عملکرد این اداره در سال جاری افزود: خط کشی 80کیلومتر از راه‌ها، نصب 250 عدد تابلوی اطلاعاتی و انتظامی، تعمیر 200عدد گاردریل و تعمیر 200 شعله لامپ روشنایی در طول مسیرها از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقای ایمنی جاده‌ها طی سال جاری بوده است.

این مسوول، بازدیدهای مستمر از فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی را نیز یکی دیگر از اقدامات این اداره عنوان کرد که تاکنون به تعداد 40 مورد انجام شده است.

وی، لکه‌گیری راه‌ها با 100تن آسفالت گرم، 50هزار متر مکعب شانه‌سازی و پاکسازی حاشیه راه، اجرای کولاک‌گیر به طول 2کیلومتر و تنقیه و ایمن‌سازی 60دستگاه پل و آبرو در شهرستان البرز را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود:در حوزه راه‌های روستایی نیز علاوه بر تسطیح و بهسازی 15کیلومتر راه روستایی، 2کیلومتر راه در روستای اکبرآباد آسفالت شده و 3کیلومتر دیگر آن نیز آماده آسفالت است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان البرزخاطر نشان کرد: در این مدت برای ارتقای ایمنی و جلوگیری از حوادث اقدام به جمع آوری 50مورد دستفروشی از حاشیه راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان شد.

دودانگه در پایان  از خرید 120تن نمک و 300تن ماسه برای انجام عملیات راهداری زمستانی در این شهرستان خبر داد و افزود:با آغاز فصل بارش تاکنون جاده‌های این شهرستان 5مرحله برف‌روبی شده و تعدادی از راه‌های روستایی نیز که بر اثر بارش برف مسدود شده بودند به همت راهداران بازگشایی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.