| کد خبر: 235518 |

رئیس اداره حمل و نقل مسافر قزوین خبر داد؛

◄ جابجایی 975هزارو 632 مسافر با ناوگان مسافربری جاده ای قزوین

975هزار و 632 مسافر با ناوگان مسافربری این استان طی نیمه نخست سال جاری جا به جا شدند که این تعداد مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.41درصد رشد داشته است.

تین نیوز

رضا پردل با بیان اینکه جابه‌جایی  این تعداد مسافر با 110هزار و 169 سفر محقق شده که در این زمینه نیز رشدی 19درصدی را شاهد بودیم، اظهار کرد:

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، در مدت مشابه سال قبل 943هزار و 457 مسافر در قالب 92هزار 225سفر از قزوین به استان های مختلف کشور جابه‌جا شدند که این مسافران با هزار و 346دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه سفر کرده‌اند.

وی از فروش اینترنتی بلیت به تعداد پنج هزار و 183 در این مدت خبر داد و گفت: آمار صدور بلیت اینترنتی نیز 48درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

پردل خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا بلیت مسافران پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها و مسئولان شرکت های مسافربری موظف هستند قبل از صدور بلیت وضعیت کرونای مسافر را از طریق ارسال کد ملی به سامانه سروا استعلام کنند.

این مسئول یادآور شد: از زمان آغاز استعلام سلامت مسافران در آذرماه سال گذشته تاکنون از صدور بلیت به 68 بیمار کرونایی در استان جلوگیری شده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان قزوین افزود: در همین راستا ضمن ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکات ایمنی به شرکت‌های حمل و نقل مسافر، گشت‌های راهداری و پلیس راه نیز به طور مستمر از ناوگان عمومی و شرکتهای حمل و نقل بازدید و تجهیزات آنها را کنترل می کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.