| کد خبر: 235361 |

◄ آغاز به کار احداث جاده ابریشم بین دو استان گیلان و قزوین

در این سفر که با حضور تنی چند از نمایندگان مردم قزوین ،البرز و آبیک و همچنین نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و جمعی از مدیران کل اجرایی دو استان صورت پذیرفت،علی فرخ زاد از آغاز به کار احداث جاده ابریشم بین دو استان گیلان و قزوین خبر داد.

تین نیوز

قزوین-سید مرتضی نصری| معاون عمرانی استاندار قزوین در این دیدار در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز،تصریح کرد: بررسی و حل مشکلات و معضلات مربوط به منابع طبیعی در شهرهای رودسر،سیاهکل،رودبار،املش و قزوین از جمله موضوعات مهمی است که باید به آن رسیدگی شود،که این امر لزوم توجه جدی مسؤلان را می طلبد.

فرخ زاد ادامه داد: حل وفصل مشکلات آب بین روستاها،احداث جاده ابریشم در بین استان های قزوین و گیلان و همچنین قزوین به کلاچای،از جمله موضوعات مهمی است که در اولویت این سفر قرار داشته و دارد.

او افزود: برای احداث و آغاز به کار جاده ابریشم بین دو استان مذکور باید تمامی دستگاه های خدمات رسان،در هر دو استان قزوین و گیلان از تمام امکانات و تجهیزات خود در جهت بهره برداری هرچه سریع تر جاده مذکور استفاده کرده و یار و یاور بهره برداران در این دو استان باشند.

او همچنین تأکید کرد:باید جلسه ای با حضور جمعی از نمایندگان دو استان و مدیران مربوطه با حضور معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری تشکیل گردد،تا مشکلات پیش رو در این زمینه بیان گردد و نسبت به رفع آن ها با تمام تلاش اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین،در پایان ابراز امیدواری کرد، اگر این همکاری، ابتکار و نوآوری که توسط نمایندگان مجلس استان صورت گرفت،متداوم باشدتمامی مشکلات روستاهای مرزی استان با استان‌های همجوار رفع می شود و این پروژه هر چه سریع تر تکمیل و بهره برداری از آن آغاز خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.