| کد خبر: 234340 |

◄ عزم شورای ششم برای حفاظت از باغستان سنتی قزوین جدی است

عضو پارلمان محلی قزوین گفت :پیگیری شورای ششم برای حفاظت و احیا باغستان سنتی قزوین جدی است.

تین نیوز
قزوین /سارا غلامی- عضو پارلمان محلی قزوین گفت :پیگیری شورای ششم برای حفاظت و احیا باغستان سنتی قزوین جدی است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، حسین صلح جو عضو پارلمان محلی در جلسه ای که با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شورای تشکل های محیط زیستی برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: با وجود اینکه شورا و شهرداری قزوین متولی اصلی حفاظت و نگهداری باغستان های سنتی قزوین نیستند اما تصویب اعتبار و اقدامات حمایتی برای احیا، حفظ و سودآوری این باغات نشان از نیت خیر شورا و شهرداری قزوین دارد.

وی تاکید کرد: پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای حفظ و احیای این باغات به طور جدی است.
صلح جو با بیان اینکه باغستان سنتی قزوین ریه های تنفسی شهر هستند تصریح کرد: شورای منتخب، نمایندگان مردم هستند و خود را صاحب امانتی می دانند که نیاکان و گذشتگان برای ما به امانت گذاشته اند و در راستای حفاظت از این باغات حتما پیگیری و اقداماتی خواهند داشت.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه  در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم میثاق نامه ای بین اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تدوین و امضا می شود، عنوان کرد:
اعضای شورای شهر قزوین متحد و همدل در جهت خدمت به شهروندان و شهر قزوین گام بر خواهند داشت  ودر راستای هماهنگی بیشتر در حال تدوین میثاق نامه جدید هستیم که پس از تدوین به امضا اعضای شورا خواهد رسید.
وی افزود: تلاش می کنیم که به شعار هایی که به مردم داده ایم جامعه عمل بپوشانیم همچنین  اعضای شورا در این دوره در جابجایی مدیران شهرداری دخالت نخواهند داشت البته اگر اشکال و ایرادی باشد طبق قانون موارد را پیگیری خواهیم کرد‌.
وی ضمن تشکر از تلاش اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه یار دهم شورای شهر خواهند بود و انشااله از طرفیت اصحاب رسانه استفاده خواهیم کرد.
به گفته صلح جو ، از هرگونه نقد سازنده استقبال می کنیم واز اصحاب رسانه می خواهیم تا یار و بازوی شورای ششم کهن شهر قزوین  باشند.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.