| کد خبر: 227043 |

استاندار قزوین:

اساس توسعه کشور، قانونمداری است

استاندار قزوین، اساس توسعه کشور را قانونمداری دانست و گفت: اگر به این اصل در روابط کاری و اجتماعی خود پایبند نباشیم شاهد هرج و مرج در جامعه خواهیم بود

تین نیوز

قزوین-استاندار قزوین، اساس توسعه کشور را قانونمداری دانست و گفت: اگر به این اصل در روابط کاری و اجتماعی خود پایبند نباشیم شاهد هرج و مرج در جامعه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ما ،هدایت اله جمالی پور بیان کرد :همه ما باید تابع قانون باشیم تا اتفاقات بدی برای کشور و جامعه رقم نخورد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اضافه کرد:حتی در این شرایط که ۲۰ یا ۳۰ درصد اعتبارات به استان اختصاص می‌یابد نیز هیچ کس حق بی قانونی ندارد ولی متاسفانه ما نتوانسته‌ایم یک قانون برای شرایط سخت تهیه کنیم.

ای مقام‌مسئول بیان اینکه همه ما مکلف هستیم قانون را رعایت کنیم، گفت: اگر قرار است موضوعی فراتر از چهارچوب‌های مصوب به مرحله اجرا برسد باید با دستگاه‌های نظارتی هم فکری شود و در شورای دستگاه‌های نظارتی مطرح گردد تا کسی از قانون عدول نکند.

جمالی پور اضافه کرد: همه ما و دستگاه‌های نظارتی شرایط کشور را می‌دانیم و می‌توانیم با همفکری در  جلسات، طرح‌ها و موضوعات را پیگیری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی نیز اگر کسی منافعی را برای خود و دیگران رقم نزده و تصمیمات او، منفعتی را برای کشور ایجاد کرده است حتماً در نظر بگیرند.

استاندار قزوین در  ادامه گفت: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی و محاسباتی استان، رویکرد دستگیری و همراهی دارند و همواره راهنمایی و همکاری را یک اصل در حمایت از مدیران اعلام کرده‌اند.

 وی اضافه کرد: امروز تمامی دستگاه‌های نظارتی استان، همراهی و همکاری را با مدیران برای ارائه مشورت و راهنمایی دارند تا چالشی برای مدیران اتفاق نیفتد.

جمالی پور در پایان گفت: یک مدیر، سرمایه این مملکت است و نباید به راحتی، این سرمایه را از دست داد که خوشبختانه همین رویکرد مورد توجه دستگاه‌های نظارتی استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.