| کد خبر: 234339 |

◄ لزوم حرکت و اقدام جهادی برای تعالی شهر قزوین

عضو شورای شهر قزوین گفت :امیدواریم در شورای ششم شاهد اقدام و حرکت بزرگ و جهادی برای تعالی و پیشرفت شهر قزوین باشیم.

تین نیوز

قزوین/سارا غلامی-عضو  شورای شهر قزوین گفت :امیدواریم در شورای ششم شاهد اقدام و حرکت بزرگ و جهادی برای تعالی و پیشرفت شهر قزوین باشیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، علی فرمانی عضو  شورای شهر قزوین در اولین جلسه شورای  ششم گفت: امیدواریم در ۴ سالی که به یک چشم بر هم زدن می گذرد، بتوانیم کارهای تخصصی و اثرگذاری انجام دهیم.
 
وی افزود: در این مسیر نیازمند همراهی اصحاب رسانه هستیم و امید داریم که یک حرکت بزرگ و جهادی در این دوره در مدیریت شهری صورت گیرد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: در پایان دوره شورا در‌محضر خداوند و مردم حقی برگردن ما نباشد و بتوانیم ازحقوق مردم دفاع کنیم و شرمنده مردم نباشیم.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به آیه ای از قران کریم در مورد اینکه سخن باید حق باشد خطاب به خبرنگاران گفت: باید مواظب آبروی مردم باشیم و دست به دست هم بدهیم تا شهری متعالی جهت ظهور امام زمان (عج) داشته باشیم و‌ با دید باز و نگاه ویژه از حقوق مردم دفاع کنیم و منافع مردم را در شهر تأمین کنیم.
 رییس کمیسیون خدمات شهری پارلمان محلی قزوین با بیان اینکه برنامه محوری باید در سازمانهای شهرداری قزوین مورد توجه باشد، افزود:سازمانهای شهرداری باید برنامه محوری را در دستور کار خود قرار دهند چرا که به دلیل برنامه محور نبودن در برخی سازمانهای شهرداری شاهد عدم تخصیص بودجه و مشکل در اجرای پروژه های مرتبط هستیم.
 
وی تاکید کرد: باید به اندازه برنامه ها و طرح های سازمانها بودجه اختصاص داده شود و در این صورت مشکلی به وجود نخواهد آمد.
 
فرمانی افزود: ما اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز باید به سمت برنامه ریزی و نظارت جامع برویم و از وظیفه نظارتی خود غافل نشویم.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.