| کد خبر: 226933 |

سخنگوی شورای شهر قزوین مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت مرکز پژوهش‌ها در بررسی بودجه ١٤٠٠ شهرداری

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: در بررسی بودجه ١٤٠٠ شهرداری، از ظرفیت مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری قزوین به صورت بهینه استفاده شود

تین نیوز

قزوین-سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: در بررسی بودجه ١٤٠٠ شهرداری، از ظرفیت مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری قزوین به صورت بهینه استفاده شود.

به گزارش‌خبرنگار ما، سیده منیره قوامی درجلسه شورا که با دستورکار تقدیم لایجه بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، بیان کرد: بودجه شهرداری قزوین در سال آینده نسبت به سال جاری ۳۳ درصد افزایش داشته است که این رقم نشان دهنده حبابی و غیر واقعی بودن بودجه است.

وی تصریح کرد : در صورت تصویب بودجه پیشنهادی، شهرداری برای تحقق آن مجبور است با افزایش بهای خدمات و عوارض و درآمد حاصل از کمیسیون ماده صد، این بودجه را از جیب مردم تأمین کند که به مردم فشار مضاعفی وارد می شود؛ روش دوم فروش پروژه ها و سرمایه‌های شهر زیر قیمت واقعی است و راه سوم افزایش تغییر کاربری‌ها و تخریب محیط زیست است.

قوامی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت مرکز پژوهش های شورا و شهرداری قزوین در بررسی دقیق لوایح شهرداری شد و گفت: متاسفانه از ظرفیت این مرکز استفاده نمی‌شود که یکی از دلایل آن دور بودن مرکز پژوهش ها از شورا و شهرداری است و باید برای در جریان قرار گرفتن اوضاع و استفاده از ظرفیت کارشناسی، اعضای آن در شهرداری مرکز مستقر شوند.

قوامی در پایان در خصوص پروژه بادامستان، خواستار تعیین و محاسبه کاربری‌های تجاری آن در قیمت پروژه شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.