| کد خبر: 212398 |

◄ استقرار شرکت دانش‌بنیان میلینیوم در شهرک صنعتی کاسپین قزوین

کلنگ آغاز عملیات اجرایی طرح صنعتی عظیم میلینیوم تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا در شهرک صنعتی کاسپین به زمین خواهد خورد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: طرح صنعتی عظیم میلینیوم تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا در شهرک صنعتی کاسپین مستقر شده و به‌زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن با حضور مسئولان ملی و استانی زمین خواهد خورد.

به گزارش تین نیوز، حمیدرضا خانپور در حاشیه تحویل دفترچه قرارداد شرکت میلینیوم به مدیر عامل شرکت که در محل استانداری و با حضور استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در مدت یک ماه گذشته با مذاکرات و جلسات متعدد با اعضای هیئت مدیره شرکت میلینیوم در نهایت با واگذاری 85000 متر مریع از اراضی شهرک صنعتی کاسپین یک قرارداد با این شرکت مزبور موافقت و قرارداد فی مابین منعقد شده است.

وی گفت: این شرکت از شرکت های دانش بنیان و تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا بوده که در زمینه تولیدات چینی بهداشتی، چینی تزئینی، چینی مظروف  فعالیت خواهد کرد و کلیه محصولات تولیدی آن به کشورهای اروپایی صادر خواهد شد.

خانپور میزان سرمایه‌گذاری این طرح بزرگ صنعتی را 2 هزار و 200 میلیارد ریال عنوان کرد که با راه اندازی خط تولید آن زمینه اشتغال پایدار و مستقیم برای 200 نفر  و غیر مستقیم 500 نفر فراهم می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان در پایان یادآور شد: در اجرای تحقق شعار «جهش تولید» از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ سرمایه‌گذار داخلی و یک سرمایه‌گذار خارجی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند.

در ادامه نشست محسن سیفی سرمایه‌گذار طرح میلینیوم ضمن تشکر از مسئولان استان گزارشی از طرح ارایه و اعلام کرد: ظرف ۲۴ ماه شاهد افتتاح طرح خواهیم بود.

در پایان دفترچه قرارداد واگذاری توسط هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین به محسن سیفی سرمایه‌گذار طرح مذکور اهدا شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.