| کد خبر: 150814 |

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

◄ نقش تشکل‌های صنفی حمل‌ونقلی قزوین دربرون رفت از مشکلات

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: نقش تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل در برقراری ارتباط با دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برای برون‌رفت این اقشار از مشکلات را تأثیر گذار وبی بدیل توصیف کرد.

تین نیوز

سید مرتضی نصری خبرنگار تین نیوز ازقزوین: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: نقش تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل در برقراری ارتباط با دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برای برون‌رفت این اقشار از مشکلات را تأثیر گذار وبی بدیل توصیف کرد.

محمود احمدی در دیدار با رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین افزود: وجود تشکل‌های صنفی فراگیر در حوزه حمل‌ونقل استان قزوین که از استان‌های باسابقه حمل‌ونقل است بسیار مثبت بوده و این همکاری و تعامل و مشارکت بین اعضاء و مجموعه هیئت‌مدیره می‌تواند نویدگر اقدامات سازنده‌ای در این راستا باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: تداوم فعالیت‌ها و حضور نمایندگان تشکل‌های حمل‌ونقلی استان در دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات احتمالی و رفاه اعضاء زیرمجموعه کمک شایان توجهی خواهد کرد.

محمود احمدی حمل‌ونقل را بستر توسعه هر کشور اعلام کرد و افزود: این بخش نقش بسزایی در مسائل اجتماعی، سیاسی و توسعه شهری ایفا می‌کند.

در ادامه رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین با اشاره به کاهش آمار تلفات جاده‌ای از 26 هزار به 17 هزار در کشور اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همیاری رانندگان قانون‌مدار بتوانیم در کاهش این آمار نقش‌آفرینی کنیم.

علی اکبرسیارمه تصریح کرد: باید  علل تصادفات جاده‌ای را بررسی کرد. جاده، خودرو، راننده و مقررات را درافزایش این آمار دخیل است اگر جاده و خودرو نامناسب داریم حتماً باید تلفات را بپذیریم.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین خواستار تجدیدنظر در اجرای مقررات ترافیکی و عزم همگانی برای کاهش تلفات جاده‌ای در کشور شد.

علی‌اکبر سیارمه نقش تشکل‌ها را در افزایش روحیه تعاون و همکاری با دستگاه‌ها مثبت و خواستار همکاری اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با تشکلات حمل‌ونقلی این استان شد

در این دیدار سید جلال موسوی رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل کالای شهرستان قزوین و سید رضا محمدی دبیر کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین نیز نظرات کارشناسی خود را در این حوزه ارائه کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.