| کد خبر: 24210 |

دفتر وامها، مجامع و موسسات بین المللی، سازمان سرمایه گذاری اعلام کرد:

دهمین دوره اعطای جایزه بانک توسعه اسلامی برای مشارکت بانوان

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی وفنی ایران به نقل از دفتر وام ها، مجامع و موسسات بین المللی، بانک توسعه اسلامی در نظر دارد به منظور شناسائی بانوان محقق و کارآفرین در زمینه های اقتصادی و اجتماعی در کشورهای عضو و تشویق آنها برای افزایش مشارکت و نوآوری، جایزه نقدی به مبلغ 50 هزار دلار و نشان افتخار و گواهینامه برای اشخاص حقیقی و جایزه ای معادل 100 هزار دلار برای موسسات و نهادهای برتر در زمینه مشارکت بانوان اعطا نماید.

به گزارش تین نیوز به نقل ازسایت خبری سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران این گزارش می افزاید : با توجه به مسائل زیست محیطی فعلی در جهان و عدم دسترسی بسیاری از کشورهای فقیر به منابع آب سالم و کافی، موضوع جایزه سالجاری "مشارکت زنان در مدیریت منابع آب "تعیین گردیده است که با توجه به نوآوری های ایجاد شده توسط زنان در مدیریت بهینه مصرف آب و اثرات آن بر بهبود منابع آبی سالم و بهداشتی برای کشورهای عضو، نسبت به بررسی داوطلبین و تعیین برنده نهایی از سوی کمیته منتخب بانک اقدام می نماید.

رقابت داوطبین در دو بخش شامل رقابت های انفرادی و همچنین بین موسسات معتبر و تخصصی در حوزه مدیریت منابع آب صورت میپذیرد.

شایان ذکر است که در سال های قبل نیز خانم سعیده قدس، مدیر محترم موسسه محک و همچنین خانم سیده فاطمه مقیمی ، مشاور محترم امور بانوان کارآفرین اتاق بازرگانی ایران برنده جایزه بانک در زمینه " نقش زنان در توسعه " شده اند .

این گزارش در ادامه یادآور می شود : داوطلبین باید گزارش کامل از تحقیقات و پروژه های انجام شده به همراه مستندات شامل عکس و فیلم، مقالات، تقدیر نامه ها،بروشور و کاتالوگ ها و کلیه مدارک و اطلاعات خود را که به تایید حداقل دو نفر از مدیران ارشد کشوری و تحقیقاتی و علمی رسیده باشد به همراه فرم تکمیل شده و جزییات فعالیت های فعلی محقق و تصویر مقالات درج شده در نشریات بین المللی، حداکثر تا تاریخ 30 نوامبر سالجاری ( 9 آذر ماه ) به کمیته جایزه بانک توسعه اسلامی به آدرس ایمیل prizeforwomen@isdb.org ارسال و یا به همراه کتاب ها و مقالات به آدرس بانک توسعه اسلامی ارسال نمایند.

بر پایه این گزارش ، همچنین داوطلبین می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر به سایت های www.isdb.org ‌و یا WWW.IRTI.ORG مراجعه یا با شماره تلفن 6466787-12-00966 تماس حاصل نمایند. نتایج نهایی رقابت بین 56 کشور عضو، در آوریل سال 2015 اعلام خواهد گردید.

لازم به ذکر است ، متقاضیان (موسسه یا واحد پژوهشی و تحقیقاتی از بخش های خصوصی، دولتی، منطقه‌ای و بین‌المللی) می توانند نسبت به ارسال تحقیقات برتر در این زمینه به بانک توسعه اسلامی اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.