| کد خبر: 237862 |

مدیرعامل پخش سراسری پگاه در نشست پیشبرد فروش اعلام کرد:

◄ تعداد ناوگان در اختیار شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه به 1472 رسید

1472 ناوگان شامل آمیکو نیسان ایسوزو فوتون هیوندا و ... در اختیار مناطق پنج گانه شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه قرار دارد.

تین نیوز

مدیر عامل بازارگستر گفت: شاهد رشد ۶۴ درصدی آمار فروش ریالی پگاه در شش ماهه نخست سال ١۴٠٠ هستیم که گام مهمی در تحقق شاخص‌های شرکت‌داری و رشد سودآوری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سورپرس، مهدی صولی مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازارگستر در نشست بررسی طرح‌های پیشبرد فروش با بیان این مطلب گفت: علاوه بر رشد فروش ریالی، ارزش سبد محصولات پگاه، نیز رشد ۶۵ درصدی داشته است.

او تصریح کرد: این موفقیت در شرایطی حاصل شده است که با تلاش تیم‌ های بازاریابی و فروش شرکت، سهم محصولات زیان ده و محصولاتی که چرخه عمر آن‌ها رو به افول است، در ترکیب سبد محصول، به میزان ٢٧ درصد در نیم سال نخست ١۴٠٠ کاهش یافت.

وی افزود: این اقدام زمانی موثرتر جلوه می‌ کند که به رشد برخی شاخص‌ های تخصصی فروش در 6 ماهه نخست همچون سطر فاکتور به میزان ۵ درصد و پوشش مشتریان به میزان یک درصد توجه کنیم؛ حال آن‌که بررسی آمار و روند ضایعات، گویای کاهش ۶ درصدی ضایعات نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

صولی با اشاره به برنامه ریزی‌ های جدید برای بهبود و پیشبرد فروش محصولات تولیدی پگاه در سراسر کشور، گفت: طرح‌های جدید برای توسعه بازار در شرایطی ارائه شده که علاوه بر جبران زیان انباشته دوره‌ های قبل در شرکت پخش سراسری، به گواه گزارشات ارائه شده توسط شرکت صنایع شیر ایران، شاخص سودآوری در اکثریت شرکت‌ های تولیدی و مجموعه پگاه نیز، رشد محسوس و قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: گزارش‌های رسمی منتشر شده از عملکرد یک ساله این شرکت، پایبندی به شاخص‌های شفافیت و انضباط مالی در کنار هدف اصلی ادغام از جمله کاهش هزینه‌ ها و بهبود بهره وری و فرایند‌های پخش محصولات پگاه در سراسر کشور را تائید می‌کند.

صولی خاطر نشان کرد: 1472 ناوگان شامل آمیکو، نیسان، ایسوزو، فوتون، هیوندا و ... در اختیار مناطق پنج گانه شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.