| کد خبر: 230482 |

رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای شدید در برخی نقاط کشور

امروز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، کرمان، هرمزگان و برای بعدازظهر و اوایل شب در آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار، رعدوبرق، وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، سیستان‌وبلوچستان، کرمان، هرمزگان و برای بعدازظهر و اوایل شب در آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار، رعدوبرق، وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، «فریبا گودرزی» امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور در روز جاری و روزهای آتی را تشریح کرد و افزود: در مناطق کوهستانی و مستعد، وقوع صاعقه و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود، همچنین در منطقه غرب سواحل دریای خزر به دلیل وزش باد شمالی شاهد بارش باران خواهیم بود.

گودرزی ادامه‌داد: از بعدازظهر امروز و فردا دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به شکلی محسوس کاهش خواهد داشت، علاوه بر آن دریای خزر و شرق تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا (پنجشنبه) در استان‌های شمال غرب، دامنه جنوبی البرز، سواحل شمالی، خراسان شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی زاگرس، مرکزی و استان‌هایی مثل اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان، رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق رخ خواهد داد.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ انتظار می‌رود بارش‌ها همچنان تا اوایل هفته آتی ادامه داشته باشد.

گودرزی اظهار داشت: آسمان تهران امروز بعدازظهر شاهد افزایش ابر، رگبار وزش بادهای شدید موقتی خواهد بود و بیشینه دما نیز به ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.