| کد خبر: 221060 |

تقویت لجستیک صنعت نفت با انعقاد تفاهم نامه جدید

انعقاد تفاهم نامه ای همکاری شرکت حمل و نقل جاده ای فجر و شرکت نفت پاسارگاد در عرصه لجستیک صنعت نفت کشور کلید خورد.

تین نیوز
انعقاد تفاهم نامه ای همکاری شرکت حمل و نقل جاده ای فجر و شرکت نفت پاسارگاد در عرصه لجستیک صنعت نفت کشور کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری موج، براساس تفاهم نامه همکاری شرکت حمل و نقل جاده ای فجر و شرکت نفت عرصه لجستیک صنعت نفت تقویت خواهد شد. تجریشی سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فجر جهاد در آئین انعقاد این تفاهم نامه گفت: این قرارداد در راستای افزایش، هم افزایی و بالا بردن ظرفیت های بالقوه و بالفعل مشترک بین شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حفظ و افزایش درآمدهای درون بنگاهی منعقد می شود.
رضا امیدوار تجریشی ادامه داد: انعقاد این تفاهم نامه در جهت لجستیک مشتقات نفتی و پتروشیمی گام بر خواهیم داشت. چرا که ظرفیت های موجود در این شرکت می تواند زمینه همکاری های آتی میان دو صنعت راهبردی و استراتژیک حمل و نقل و نفت را فراهم آورد. براساس مأموریت های تازه  استفاده از این ظرفیت ها در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: بحث حمل و نقل در توسعه یافتگی کشورهای اروپایی و امریکایی نقش مهمی ایفا کرده است و اگر دولت و بخش خصوصی در کشور ما در این حوزه سرمایه گذاری کنند، قابلیت تبدیل شدن به هاب منطقه را داریم. موقعیت خاص ترانزیتی کشور و توان ناوگان موجود به لحاظ اسمی و عملیاتی این امکان را برای ایران به شکلی جدی تر فراهم می آورد.
در ادامه نشست رهادی اکبرپور نیز گفت: شرکت تا پایان امسال ۵۰ دستگاه و تا پایان سال آینده ۱۵۰ دستگاه به ناوگان خود اضافه می کند. با انعقاد این تفاهم نامه، در بحث انتقال فرآورده های قیری و انتقال به بنادر جنوب کشور به منظور صادرات، همکاری خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.