| کد خبر: 214402 |

◄ بهترین آهنگ‌­های «بابک جهانبخش»

در میان کارهای منتشر شده بابک جهانبخش می‌­توان نام 5 اثر هنری وی را معرفی کرد که بسیار محبوب هستند.

تین نیوز

هر خواننده و هنرمندی که در زمینه موسیقی فعالیت دارد، حال ممکن است این هنرمند خواننده و یا آهنگساز و.. باشد، در هر صورت قطعه و یا قطعاتی از خود داشته که بسیار محبوب بوده و همه شنونده ­ها در سنین مختلف از آن انتقاد مثبت داشته­ اند. یا می‌­توان گفت در کارنامه کاری خود برخی آثار را به انتشار رسانده­ اند که محبوب­تر از سایر اثرها به چشم می‌­خورد. معمولاً این‌گونه قطعات هنری ریتمی شاد و یا احساسی دارند که در این زمینه موزیک هرگز نقد منفی نخواهد داشت مگر آنکه خود خواننده سعی بر بدخوانی و یا آهنگساز ریتمی نامناسب به­ وجود آورده باشد.

بابک جهانبخش* که نام اصلی وی علی است متولد سال 1362 در بوخوم آلمان بوده که اکنون بعد از سال­ها تجربه و اجراهای گوناگون به لیست 10 خواننده خوب ایرانی وارد شده است و طرفداران بسیاری نیز دارد. در میان کارهای منتشر شده بابک جهانبخش می‌­توان نام 5 اثر هنری وی را معرفی کرد که بسیار محبوب هستند.

این اثرها به ترتیب بر اساس سال­ های انتشار دسته بندی کرده ­ایم.

1.دوست دارم

آهنگ «دوست دارم» بابک جهانبخش را می­‌توان به عنوان یکی از کارهای وی معرفی کرد. تمامی کارهای این موزیک زیبا و دوست­ داشتنی اعم از آهنگسازی، ترانه سرایی و تنظیم را خود بابک جهانبخش انجام داده است.

این موزیک که در دی ماه سال 1389 به‌صورت تک اهنگ منتشر شده است بعد از گذشت پنج ماه در آلبوم «زندگی من» بابک جهانبخش قرار گرفت که زیباترین قطعه در این آلبوم به‌شمار می‌­رفت. همچنین می‌­توان گفت دوست دارم بابک جهانبخش جزو محبوب­ترین قطعات کنسرت های وی است.

2. تازگیا

«تازگیا» بابک جهانبخش اگرچه یکی از موزیک های محبوب و دوست­داشتنی وی بشمار می‌­رود اما این آهنگ یکی از موسیقی ها غیر رسمی وی بوده که با این حال مورد علاقه شنونده ها می باشد. این موزیک در آبان ماه سال 1387 منتشر شده است.

این موزیک با ترانه علی بحرینی یکی از قطعات لو رفته آلبوم تازگیا بابک جهانبخش است. ترانه و ملودی تازگیا باهم جور درآمده بود و درکل به دور بودن ریتم این موزیک با سایر آهنگ­های آن دوره سبب شد تا موزیک تازگیا به کلی شهرت پیدا کند و میان شنونده ­های موزیک جایگاه خوبی را به­ دست بیاورد.

تازگیا را می توان از جمله موزیک­های خوب بابک جهانبخش تلقی کرد اکنون نیز در پلی لیست خیلی از افراد وجود دارد.

 3.چی شده

«چی شده» بابک جهانبخش را می‌­توان تحولی در صنعت موسیقی پاپ ایرانی دانست. موزیک ویدیو این آهنگ جدید بابک جهانبخش مکرر از شبکه ­های ماهواره ای و داخلی ایران پخش می‌شد و تقریباً به قطعه‌­ای هیت تبدیل شده بود.

بعد از آنکه در ایران اعلام ممنوعیت همکاری با شبکه ­های ماهواره­ای انجام شد، بابک جهانبخش در ایران اولین خواننده ­ای بود که مانع پخش آثارش در شبکه ­های ماهواره ای شد. اما با اینکه دیگر موزیک چی شده در این شبکه پخش نمی شود و تقریبا 10 سال از زمان انتشار آن می گذرد، اما هنوز از سوی مخاطبین این موزیک جز محبوب ترین آهنگ­های این خواننده بوده و در کنسرت­ هایش هنوز به اصرار مخاطبین اجرا می­ شود.

این قطعه با آهنگسازی پیام هوشمند که آثار ماندگاری را برای بابک جهانبخش ساخته به دست مخاطبین رسیده است.

4. ای دل

معمولا هر خواننده استایلی دارد و به سختی می شود این استایل و شخصیت را در موزیک های این افراد مشاهده کرد. برای همین موضوع بابک جهانبخش از معدود خوانندگانی است که توانسته استایل و نوع شخصیت رفتاری خود را در موزیک و آهنگ جدید خود بیان کند و آن را به نمایش بگذارد.

«ای دل» از همان دسته قطعات هنری است که شخصیت بابک جهانبخش را به همراه دارد. این موزیک را می توان قطعه ­ای احساسی به مانند آهنگ «دوست دارم» وی دانست که با ترانه سرایی، آهنگسازی و تنظیم خود بابک جهانبخش به انتشار رسیده است.

این موزیک زیبا سومین قطعه هنری از آلبوم «من و بارون» بابک جهانبخش به حساب می­ آید و حتی اکنون نیز در کنسرت­ های وی اجرا شده و مخاطبین بسیاری دارد.

5. فکرشو کن

«فکرشو کن» بابک جهانبخش یکی دیگر از موزیک­ های غیر رسمی وی بشمار رفته که اکنون نیز مورد حمایت شنونده های آهنگ­ هایش است. آهنگ «فکرشو کن» بابک جهانبخش یکی دیگر از موزیک های آلبوم «تازگیا» وی بوده که پس از انتشار غیر رسمی و در عین حال هجوم نقدهای مثبت به سمت «فکرشو کن»، این آهنگ در لیست قطعات آلبوم «بی اسم» بابک جهانبخش قرار گرفت.

قطعات این آلبوم را پوریا حیدری عزیز انجام داده است که هنر وی بر روی موزیک «فکرشو کن» موجب شد تا این اثر از محبوب ترین کارهای بابک جهانبخش به شمار ­آید.

ممکن است تمامی آهنگ­ های بابک جهانبخش را نشنیده باشید و یا از موزیک­های قدیمی وی اسمی نشنیده باشید. موزیکیشو یکی از وب سایت های خوب موزیک ایران می باشد و در این زمینه فعالیت گسترده ای را انجام داده است.

رسانه موزیکیشو برای کاربران و علاقه مندان به موزیک فول آلبوم بابک جهانبخش را قرار داده است تا بتوانند با سرعت و راحتی بیشتری آن را دانلود کنند. همچنین علاقه مندان به موزیک بابک جهانبخش «حیف» را که جدیدترین آهنگ وی به‌شمار می­ رود می­‌توانند با 2 کیفیت خوب و عالی و دانلود کنند.

امیدواریم با خواندن مطالب فوق نهایت لذت را برده باشید.

* آگهی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.