| کد خبر: 210935 |

گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در غرب کشور

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد که به دلیل افزایش وزش باد در عراق، امروز برای استان‌های غربی، ایلام و خوزستان پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد که به دلیل افزایش وزش باد در عراق، امروز برای استان‌های غربی، ایلام و خوزستان پدیده گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، امین حسین نقشینه روز چهارشنبه درباره آخرین وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: امروز در نوار غربی کشور و استان‌های البرز، قزوین، تهران، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. برای عصر نیز در بخش‌هایی از اصفهان، یزد، قم، مرکزی و سمنان شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز بارش‌ها در آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، لرستان و خوزستان شدت بیشتری دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز وزش باد و گرد و خاک در استان‌های ایلام و خوزستان موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد و اوایل امشب و فردا در بخش‌هایی از استان‌های مرکزی، قم، تهران، سمنان و اصفهان وزش باد و احتمالا کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گفته نقشینه، فردا در نیمه‌ شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

وی درباره احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، وقوع تگرگ و صاعقه هشدار داد و گفت: فردا،  در شمال شرق، ارتفاعات البرز و شمال غرب کشور بارش پراکنده و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه نیز در بیشتر مناطق کشور شاهد آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.