| کد خبر: 206081 |

بهره‌برداری از دومین مدرسه کانتینری کشور

معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان لرستان از بهره‌برداری از دومین مدرسه کانتینری کشور در این استان خبر داد.

تین نیوز

معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان لرستان از بهره‌برداری از دومین مدرسه کانتینری کشور در این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آریا، خرم‌آبادی با اعلام این خبر گفت: با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز دومین مدرسه کانتینری کشور با تمام استانداردهای لازم در قالب یک مدرسه 3 کلاسه در روستای ده‌پهلوان در بخش مرکزی شهرستان دلفان افتتاح شد.

وی ادامه داد: برای ساخت این مدرسه کانتینری 3 کلاسه، در زمینی به مساحت یک هزار و 100 مترمربع سازه‌ای با زیربنای 140 متر و با استانداردهای یک فضای آموزشی ایجاد شد.

به گفته معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان لرستان با افتتاح این مدرسه بیش از 50 دانش‌آموز از تحصیل در کانکس و مدرسه ناایمن موجود رهایی پیدا کردند.

وی بیان کرد: مدرسه این روستا تقریباً تخریب شده بود و با هر زلزله امکان داشت فروبریزد، به همین دلیل دانش آموزان به‌اجبار در کانکس مستقر شدند که محیط استانداردی برای تحصیل نیست.

خرم‌آبادی ادامه داد: خوشبختانه یک خیر مدرسه‌ساز پیشنهاد ساخت این مدرسه را داد که پس از بررسی استانداردهای لازم بلافاصله تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد و شرکت آسام به‌عنوان مجری طرح فعالیت عمرانی تسطیح، محوطه چینی و … را آغاز کرد و در عرض 2 ماه مدرسه جدید با تمام امکانات به بهره‌برداری رسید.

معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان لرستان در خاتمه از خیرین دعوت کرد تا با بازدید از این مدرسه 3 کلاسه با تمام امکانات بازی، زمین ورزش و … به این حوزه ورود کرده و با استفاده از مدارس کانتینری که تولید داخل بوده و از سو معماران ایرانی طراحی شده‌اند، محرومیت‌های موجود در روستاهای این منطقه را مرتفع کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.