| کد خبر: 201960 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

بهین بنیان آرین سرآمد در خدمات پهپادی در کشور

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت بهین بنیان آرین با نام تجاری بی بی ای، از فعالیت این شرکت در حوزه راه و ساختمان، خبر داد و هدف از شرکت در چهارمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته را ارائه محصولات حمل‌ونقل هوشمند هوایی عنوان کرد.

تین نیوز

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت بهین بنیان آرین با نام تجاری بی بی ای، از فعالیت این شرکت در حوزه راه و ساختمان، خبر داد و هدف از شرکت در چهارمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته را ارائه محصولات حمل‌ونقل هوشمند هوایی عنوان کرد.

ثنا معرفی که در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با خبرنگار تین نیوز، سخن می‌گفت، اظهار کرد: شرکت بهین بنیان آرین در فناوری پهپاد فعالیت گسترده‌ای در زمینه طراحی و ساخت و فروش و خدمات پس از فروش در کشور دارد. امروزه با توجه به نیازی که در بحث نظارت بر پروژه‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها در جهان احساس می‌شود، به نظر می‌رسد بیش از گذشته نیازمند استفاده از پهپاد در طرح‌های عمرانی کشور هستیم که خوشبختانه این شرکت توان خوبی در تأمین این فنّاوری در کشور را دارا است.

وی یکی از کاربردهای پهپاد را کارایی آن در بخش لجستیک و نظارت بر پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: بهین بنیان آرین پهپادی را در نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده که توان جابه‌جایی 100 کیلوگرم بار را در هر پرواز دارد. این فنّاوری در شقوق مختلف حمل‌ونقل ازجمله دریایی، جاده‌ای، فرودگاهی و ریلی قابلیت بکار گیری داشته و بهین بنیان آرین نیز آمادگی کامل دارد تا توان خود را به خدمت حمل‌ونقل کشور درآورد.

معرفی در ادامه به بحث پهپادهای نظارتی پرداخت و افزود: با تلاش تیم جوان و نخبه ایرانی، ما مفتخر به طراحی ساخت دو مدل پهپاد نظارتی‌ هستیم که یکی از این پهپادها دارای مداومت پروازی به مدت یک و نیم ساعت است و دیگری مداومت پرواز سه‌ساعتی دارد.

وی حذف واسطه‌ها از بخش واردات قطعات ساخت پهپاد را یکی دیگر از افتخارات بهین بنیان آرین دانست و گفت: 80 درصد فنّاوری ساخت پهپاد متعلق به کشور چین است و بهین بنیان آرین با شناخت این مهم، بدون واسطه اقدام به تأمین ملزومات ساخت پهپاد از کشور مبدأ کرده است. ناگفته نماند قطعات ساخته شده در ایران بسیار کیفی‌تر از قطعات تولید شده در کشور چین هستند.

مدیرعامل شرکت بهین بنیان آرین، با اشاره به تلاش چندساله نخبگان در این شرکت به‌منظور ارائه خدمات و هوشمندسازی صنعت حمل‌ونقل، اظهار کرد: رویکردهای شرکت بهین بنیان آرین بر 9 بخش استوار شده که پایش هوایی مناطق و گشت حراستی، پایش هوایی جاده‌ای کریدورها و بازرسی ایمنی، بازرسی فنی و مهندسی و ایمنی، بازرسی خطوط و نشت‌یابی، فوتوگرامتری، تهیه نقشه های بزرگ مقیاس و تهیه عکسهای هوایی، ازجمله آن‌ها هستند.

 معرفی با بیان این مطلب که نقشه‌برداری هوایی یا فوتوگرامری، مدیریت بحران یا اچ اس ای، پایش بنادر و کنترل و مدیریت ترافیک از دیگر رویکردهای این شرکت در خدمات‌رسانی هوشمند به حوزه حمل‌ونقل کشور هستند، افزود: خدمات سم‌پاشی با پهپاد و طراحی و ساخت انواع پهپاد نیز در رویکردهای این مجموعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با اشاره به تلاش این شرکت در حوزه فعالیت واحد تصویربرداری، واحد نقشه‌برداری، واحد طراحی، تولید و خدمات پس از فروش و واحد آموزش در بهین بنیان آرین، گفت: ارائه مشاوره و انجام تمامی خدمات تصویربرداری هوایی با بهره‌گیری از کادر خلبانی مجرب و ربات‌های پرنده پیشرفته برای هوشمندسازی در مدیریت و کنترل پروژه‌های عمرانی و صنعتی با استفاده از انواع پهپاد نظارتی صورت می گیرد. همچنین انجام بازرسی فنی، ایمنی و حراستی، تسریع روند انجام پروژه‌ها و بازرسی‌های مهندسی این شرکت مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته است.

معرفی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت واحد آموزش در شرکت بهین بنیان آرین پرداخت و افزود: ازجمله فعالیت‌های اجرایی این واحد، برگزاری دوره‌های آموزشی دانشگاهی هوافضا در دو بخش تئوری و عملی با ارائه گواهینامه بین‌المللی و داخلی است که خوشبختانه این شرکت با در اختیار داشتن کادر متخصص قادر به استقرار واحد آموزش در سازمان و نهادها، برگزار کننده دوره‌های آموزشی آکادمیک خلبانی پهپاد می باشد.

این مقام مسئول در شرکت بهین بنیان آرین طراحی و ساخت انواع پهپاد مطابق با نیاز سازمان‌ها ونهادها، فروش و خدمات پس از فروش را یکی دیگر از دستاوردهای مهم این شرکت در بخش حمل‌ونقل هوشمند دانست و ابراز داشت: تجهیز کردن واحدهای پروازی سازمان‌ها و صنایع وابسته حمل‌ونقل پیشرفته هوایی در این واحد به‌طور کامل صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت بهین بنیان آرین ارائه مشاوره و انجام پروژه‌های فوتوگرامری با کم‌ترین هزینه و در کوتاهترین زمان با استفاده از فنّاوری پهپاد را یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده از سوی شرکت بهین بنیان آرین به مخاطبان حمل‌ونقلی این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: توانایی مثلث‌بندی هوایی، تبدیل عکس به نقشه فوتوگرامری بزرگ‌مقیاس و کاداستر، تهیه طرح‌ هادی و تهیه دیتا و مختصات نقاط به‌صورت سه‌بعدی در صنایع مهندسی متعدد در این شرکت قابل‌ارائه به متقاضیان است که تا به امروز به نحو مطلوب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

معرفی ابراز امیدواری کرد که مسئولان با استفاده از توان شرکت‌ها و اعتماد به جوانان متخصص در این زمینه و در خصوص تجهیز بخش نظارت بر بخش حمل‌ونقل و پروژه‌های جاده‌ای، دریایی، ریلی و عمرانی بهره بگیرند.

مدیرعامل جوان شرکت بهین بنیان آرین به این نکته نیز پرداخت که این شرکت آمادگی کامل در ارائه خدمات و مشاوره پهپادی به شقوق مختلف حمل‌ونقل در حوزه پهپاد را دارا است.

شرکت بهین بنیان آرین فعال در حوزه‌های راهسازی و ساختمان، حمل و نقل و ترافیک و هوا و فضا با رویکردی مشتری مدارانه و با گستره‌ای از فعالیت‌ها در حوزه حمل و نقل هوشمند (ITS) می‌باشد که در زمینه پایش هوایی، فوتوگرامتری، طراحی و ساخت انواع پهپاد، فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات، آموزش‌های آکادمیک خلبانی پهپاد، تصویر برداری صنعتی و مهندسی، خدمات خود را ارائه می‌نماید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.