| کد خبر: 196318 |

◄ تجربه شیرین شدن معادلات دیفرانسیل با معلم خصوصی

برخی از دروس مانند حسابداری، ریاضیات گسسته و به ویژه معادلات دیفرانسیل به قدرت تحلیل و تجزیه بالایی نیاز دارند.

تین نیوز

برخی از دروس مانند حسابداری، ریاضیات گسسته و به ویژه معادلات دیفرانسیل به قدرت تحلیل و تجزیه بالایی نیاز دارند. از این‌رو اگر دانش‌آموزان یا دانشجویان از قدرت تحلیل بالایی برخوردار نباشند نمی‌توانند این دروس را عمیقا درک کنند از این‌رو مجبور می‌شوند مباحث و فرمول‌های متعدد این دروس را دائما حفظ کنند.

به گزارش تین نیوز، همانطور که می‌دانید حفظ‌کردن فرمول‌هایی که نیاز به تجزیه و تحلیل و درک بالا دارند اصلا راهکار مناسبی نیست چراکه دانش‌آموزان و دانشجویان سر جلسه امتحان هر آنچه که حفظ کرده‌اند را از یاد می‌برند. بنابراین برخی از دانش‌آموزان یا دانشجویان نمی‌توانند حتی نمره قبولی در این دروس را به دست آورند.

اما سوال مهمی که در این زمینه در ذهن همه ما به وجود می‌آید این است که آیا داشتن قدرت تجزیه و تحلیل مسائل به هوش دانش‌آموزان یا دانشجویان بستگی دارد یا هر دانش‌آموز و دانشجویی می‌تواند به این ویژگی دست پیدا کند؟ بهتر است این مسئله را از نظر علمی مورد بررسی قرار دهیم. براساس تحقیقاتی که دانشمندان تاکنون در زمینه هوش انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که تمامی انسان‌‌ها در ذهن خود دارای فیلتری هستند که با عبور دادن مسائل و علوم جدید از این فیلتر قادر خواهند بود آن را به راحتی بیاموزند. البته عبور دادن مسائل جدید از فیلتر ذهنی به تمرینات مکرر نیاز دارد.

بنابراین نمی‌توان گفت که فلان دانش‌آموز از هوش پایینی برخوردار است چراکه با تمرینات و حل نمونه سوالات مکرر در دروس مختلف می‌توان قدرت تحلیل او را افزایش داد. متاسفانه یکی از بزرگترین اشتباهاتی که برخی از معلمین در مدارس مرتکب می‌شوند جداکردن دانش‌آموزان باهوش از دانش‌آموزان دیگر است درصورتی که هوش تمامی دانش‌آموزان قابل افزایش است. بنابراین تفکیک دانش‌آموزان بر این اساس تنها به آن‌ها آسیب روحی وارد خواهد کرد.

بنابراین می‌توان گفت که معلمین و اساتید نقش کلیدی در افزایش قدرت تجزیه و تحلیل دانش‌آموزان و دانشجویان دارند اما محدودیت‌هایی در این زمینه مانند متمرکز نبودن اساتید و معلم‌ها بر روی دروس مفهومی به دلیل تعداد بالای دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌های مدرسه و دانشگاه وجود دارند که مانعی بر سر راه معلم‌ها جهت افزایش قدرت تحلیل دانش‌آموزان هستند.

اما خوشبختانه معلم‌های خصوصی در تدریس خصوصی دروس سخت و مفهومی مانند حسابداری، ریاضیات گسسته و معادلات دیفرانسیل تمامی این محدودیت‌ها و مشکلات را برطرف می‌کنند. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را بیشتر با تدریس خصوصی حسابداری، ریاضیات گسسته و معادلات دیفرانسیل آشنا کنیم.

1

تدریس خصوصی حسابداری

یکی از پرطرفدارترین رشته‌ها در هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها، رشته حسابداری است چراکه مانند سایر رشته‌های فنی از بازار کار خیلی خوبی برخوردار است. از این‌رو دانش‌آموزان زیادی هستند که ترجیح می‌دهند برای اینکه خیلی سریع پس از فارغ‌التحصیلی وارد بازار کار شوند در هنرستان یا در دانشگاه‌ها به سراغ رشته حسابداری بروند. البته همانطور که اشاره کردیم حسابداری نیز مانند سایر دروس مفهومی به توانایی تحلیل بالا نیاز دارد علاوه‌بر این دانش‌آموزان و دانشجویان حسابداری برای اینکه بتوانند مسائل و تمرینات حسابداری را به بهترین شکل ممکن درک کنند باید از تمرکز بالایی برخوردار باشند.

بنابراین قدرت تحلیل و تمرکز بالا در هیچ یک از کلاس‌های عمومی شکل نمی‌گیرد و بهترین راه برای دانش‌آموزان و دانشجویان شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی حسابداری است که معلم خصوصی سعی می‌کند جدا از شلوغی‌ها و تراکم بالای جمعیت در کلاس‌های عمومی، تمرینات و مباحث حسابداری را به بهترین شکل ممکن به دانش‌آموز یا دانشجو آموزش دهد از این‌رو دانش‌آموز هم می‌تواند به شکل بهتری مسائل و تمرینات حسابداری را تحلیل کند و هم از تمرکز بالایی برخوردار خواهد بود.

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته

ریاضیات گسسته برای آن دسته از دانش‌آموزانی که قصد دارند رشته ریاضی و کامپیوتر را در دانشگاه ادامه دهند از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه دانش‌آموزانی که مسائل و مباحث مختلف ریاضیات گسسته را به خوبی یاد می‌گیرند و درک می‌کنند در رشته ریاضی در دانشگاه با تمرینات سخت دست و پنجه نرم نمی‌کنند و به راحتی می‌توانند از پس معادلات و مسائل پیچیده بربیایند چراکه پیش‌زمینه لازم برای حل آن‌ها را دارند.

علاوه‌بر این دانشجویان رشته کامپیوتر نیز با درک عمیق و یادگیری خوب ریاضیات گسسته، ذهن بازتری برای تجزیه و تحلیل علوم کامپیوتر به ویژه برای برنامه‌نویسی خواهند داشت. بنابراین بهترین راه حل برای درک بهتر و یادگیری اصولی ریاضیات گسسته شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضیات گسسته است که با سرعت بالایی ذهن شما را برای ادامه تحصیل در رشته ریاضی و کامپیوتر آماده خواهد کرد.

·تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

یکی از تجربیات تلخی که بین دانشجویان مشترک است، پشت سر گذاشتن درس معادلات دیفرانسیل و گرفتن نمره قبولی در این درس است. از آن‌جایی که این درس به خوبی و به صورت اصولی به دانشجویان در دانشگاه‌ها آموزش داده نمی‌شود ابهامات زیادی در ذهن دانشجویان به وجود می‌آید و موجب می‌شود که نسبت به این درس بدبین شوند و از آن در ذهن خود غول بسازند. اما تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل به دلیل مزایای زیادی که دارد موجب می‌شود طعم شیرین حل کردن معادلات پیچیده را به ساده‌ترین شکل ممکن بچشید.

مجموعه سپاه دانش به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تدریس خصوصی تمامی دروس، مجرب‌ترین و متخصص‌ترین اساتید خصوصی را در زمینه‌های مختلف به ویژه حسابداری، ریاضیات گسسته و معادلات دیفرانسیل در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بالاترین نمرات را در این دروس سخت به دست آورید. از این‌رو به وب سایت www.sepahedanesh.com مراجعه کنید و بهترین و مجرب‌ترین اساتید را در دروس مختلف شامل دروس عمومی، دروس تخصصی، کنکور، آیلتس، تافل، علوم کامپیوتر، برنامه نویسی و ریاضیات بیابید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.