| کد خبر: 192096 |

◄ بهترین و معروف‌ترین سواحل کوش آداسی در تور کوش آداسی

کوش آداسی به جهت سواحل زیبایش به عنوان یکی از مناطق توریستی و گردشگری در سطح جهان شناخته شده که بسیاری از گردشگران به جهت طبیعت بکر و دست نخورده این بهشت زمینی به سواحل کوش آداسی روی می‌آورند.

تین نیوز

 

کوش آداسی به جهت سواحل زیبایش به عنوان یکی از مناطق توریستی و گردشگری در سطح جهان شناخته شده که بسیاری از گردشگران به جهت طبیعت بکر و دست نخورده این بهشت زمینی به سواحل کوش آداسی روی می‌آورند.

به گزارش تین نیوز، بهترین و معروف‌ترین سواحل کوش آداسی همراه با امکانات تفریحی و رفاهی، شرایط لذت بخشی را برای گردشگران به وجود می‌آورد که بسیار به یاد ماندنی خواهد بود. از جمله معروف‌ترین سواحل کوش آداسی می‌توان به ساحل الماس، ساحل عشق، ساحل بهشت، ساحل شن‌های نقره و غیره اشاره کرد. اگر چنانچه در صدد سفر به کوش آداسی هستید، بازدید از سواحل مسحور کننده آن را از یاد نبرید.

f0674c772b7054d47a28883226d40149834a4d40

 
 

لذت تجربه بهترین و معروف ترین سواحل کوش آداسی  در تور کوش آداسی را می‌توان  در سفر به این منطقه رویایی به دست آورد. اگر چنانچه در صدد سفر به کوش آداسی هستید، یکی از مناطق جذاب و پربازدید کوش آداسی، سواحل آن است. کوش  آداسی را به عنوان گنجینه‌ای از جاذبه‌های توریستی می‌شناسند که توجه هر گردشگری را به خود جلب کرده و اغلب جاذبه‌های آن در سواحل رویایی اش گرد هم آمده است.  سواحل متعدد کوش آداسی در بر گیرنده شن‌های ریز کریستالی و آفتاب درخشانی است که روزها بر سواحل تابیده می‌شود تا گردشگران بتوانند در استراحتگاه‌های آن از حمام آفتاب لذت ببرند و شب‌ها با نورپردازی‌های سواحل و امواج خروشان دریا، ریتم زیبایی به محیط می‌بخشد که برای گردشگران به یاد ماندنی خواهد بود. از میان سواحل متعدد این بهشت زمینی، ما شما را با بهترین و معروف ترین سواحل کوش آداسی آشنا کرده و به شرح هر یک از آن‌ها بطور خلاصه می‌پردازیم.

بهترین و معروف ترین سواحل کوش آداسی به شرح زیر است؛

Downtown Beach

ساحلی که در مرکز شهر واقع شده و یکی از بهترین و معروف‌ترین سواحل کوش آداسی از حیث موقعیت منطقه ای به شمار می‌رود. دسترسی به این ساحل برای گردشگرانی که در مرکز شهر اِسکان دارند به سادگی امکان‌پذیر بوده می‌توانند به راحتی با قدم زدن در خیابان‌های شهر به راحتی به این ساحل دسترسی داشته باشند.

از ویژگی‌های ممتاز این ساحل آن است که می‌توان پس از یک گردش شهری و بازدید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید برای ریلکسیشن و استراحت به ساحل مرکز شهر رفته و مابقی اوقات و لحظات خود را در این ساحل بکر و لذت بخش بگذراند. گفتنی است که در حاشیه این ساحل کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی است که آماده پذیرایی از گردشگران و سایر افراد هستند. مناظر باشکوه اطراف این ساحل به همراه پرندگان خوش آوازی که بر فراز آسمان به پرواز در می‌آیند، توصیف ناپذیر است

Ladies Beach

این ساحل با نام ساحل بانوان است منتهای مراتب این بدان معنا نیست که تنها بانوان می‌توانند از این ساحل بهره‌مند شوند. ساحل لیدیز از جمله معرو‌ف‌ترین ساحل‌های کوش آداسی به جهت درختان نخل، رستوران‌ها، هتل‌های مجلل  و کافه‌هایی است که در سراسر ساحل به چشم می‌خورند.

همچنین در این ساحل مانند ساحل‌های دیگر استراحتگاه هایی جهت حمام آفتاب نیز تعبیه شده که می‌توان با نوشیدن انواع آب میوه‌هایی که سرو می‌شود از دیدن مناظر بکر دریا و تپه‌های سرسبز لذت برد. از جمله امکانات این ساحل می‌توان به چتر ساحلی جهت محفوظ ماندن از آفتاب، دوش حمام، انواع بازی‌های دریایی مانند جت اسکی، قایقرانی و غیره بهره مند شد.

Long Beach

از دیگر معروف‌ترین سواحل کوش آداسی می‌توان به لانگ بیچ اشاره کرد. همانطور که از نامش پیداست این ساحل، به جهت فضایی که شامل می‌شود بسیار وسیع بوده و حدود ۱۸ کیلومتر حاشیه دریا را در بر می‌گیرد.. گفتنی است که این ساحل قسمت‌های مختلفی را شامل می‌شود.

همچنین یکی از پارک‌های آبی کوش آداسی نیز در این ساحل قرار دارد که گردشگران می‌توانند علاوه بر لذت از ساحل و کنار دریا، از بازی‌های تفریحی پارک آبی آکوا سنتر نیز بهره مند شوند. ساحل لانگ نیز دارای کافه‌ها و رستوران‌هایی است که آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

91821534

Diamond Beach – Gold Beach

ساحل الماس یا ساحل طلا از دیگر بهترین و معروف‌ترین سواحل کوش آداسی به شمار می‌آید. ساحل الماس، دارای زیبایی‌های بکر و دست نخورده‌ای است که می‌توان با صرف نوشیدن مورد علاقه و یک حمام آفتاب، لذت آن را تکمیل کرد. گفتنی است که در امتداد این ساحل بازار نازیلی قرار دارد. این بازار محلی بوده و می‌توان از آن سوغات کوش آداسی را تهیه و خریداری کرد. 

172411843

Silver Sand Beach

به گزارش سفر باتو ، این ساحل با نام زیبای ساحل شن نقره‌ای را می‌توان به لحاظ شن‌های درخشان و نقره‌ای‌اش، جزء فهرست معروف‌ترین سواحل کوش آداسی قرار داد. دسترسی به این ساحل از هر نقطه‌ای که در کوش آداسی هستید، به راحتی امکان‌پذیر بوده و حتی می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مینی بوس نیز استفاده نمایید. شب‌های این ساحل همراه با موسیقی رستوران‌ها و کافه‌هایی که در امتداد آن قرار دارد بسیار رمانتیک و رویایی است.  اگر به کوش آداسی سفر کردید، بازدید از این ساحل را از یاد نبرید.

Paradise Beach

یکی دیگر از بهترین و معروف‌ترین سواحل کوش آداسی در تور کوش آداسی که بایستی مسافران آن را در فهرست گردشگری خود قرار دهند، ساحل بهشت کوش آداسی است. این ساحل دارای فضایی مفرح برای علاقمندان به بازی‌های دریایی، حمام آفتاب، قایقرانی، شنا، عکاسی و سایر تفریحات است. از امتیازها این ساحل، شیرینی فروشی‌هایی است که با پخت شیرینی‌های خوشمزه همراه با انواع نوشیدنی های متنوع رضایت گردشگران را برآورده می‌سازند. استراحتگاه های ساحلی، کافی شاپ، رستوران، دوش حمام، سرویس بهداشتی و غیره از دیگر امکانات این ساحل به شمار می‌رود.

194471129

Love Beach

به گزارش سفر باتو ،ساحل عشق به جهت صبحانه‌های خوشمزه ترکی و نوع سنتی استراحتگاه‌های آن مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شده و جزء فهرست معروف‌ترین سواحل کوش آداسی قرار گرفته است. همچنین تفریحگاهی برای قایق سواری در این ساحل تعبیه شده که می‌توان اوقات لذت بخشی را به همراه دوستان سپری کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.