| کد خبر: 157173 |

اکران مستند شهید کلانتری با حضور وزیر راه و شهرسازی

شهید کلانتری از وزرای پرکار و فعال کابینه شهید رجایی است که جاده‌هایی به همت او در مدت کمتر از دو سال در محروم ترین نقاط کشور به دست متخصصان داخلی ساخته شد؛ تا اینکه در فاجعه بمب‌گذاری حزب جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد .

تین نیوز

 مستند «پرواز هدهد» که مروری بر زندگی سیاسی- اجتماعی شهید موسی کلانتری نخستین وزیر راه و ترابری پس از انقلاب است؛ امشب (21 آذر) ساعت 19 در جشنواره سینما حقیقت اکران می‌شود.عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی برای تماشای این فیلم درپردیس سینمایی چهارسو حضور خواهد داشت.   

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، فیلم مستند پرتره «پرواز هدهد» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی امروز سه شنبه ۲۱ آذر ساعت ۱۹ در سالن شماره۵ پردیس سینمایی چارسو اکران و رونمایی می‌شود.

این فیلم مستند با همکاری شرکت راه‎آهن جمهوری اسلامی ایران با پژوهش‌گری نرگس جودکی و ایمان پاک‌نهاد و تصویربرداری محمد فکوری و صدابرداری احمدرضا طائی و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی و سعید لطفی تولید شده است.

این مستند به زندگی شهید موسی کلانتری از تولد در مرند تا ادامه تحصیل در تهران و سفر به آمریکا و بازگشت او به ایران و فعالیت‌هایش می‌پردازد.

فیلم کلانتری

 شهید کلانتری از وزرای پرکار و فعال کابینه شهید رجایی است که جاده‌هایی به همت او در مدت کمتر از دو سال در محروم ترین نقاط کشور به دست متخصصان داخلی ساخته شد؛ تا اینکه در فاجعه بمب‌گذاری حزب جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل شد .

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» را آذرماه هر سال و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» (از فرمایشات حضرت علی(ع)) در تهران برگزار می‌کند.

یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت از 19 تا 26 آذرماه به عنوان مهمترین رویداد سینمای مستند ایران و منطقه خاورمیانه در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.