| کد خبر: 267713 |

آغاز عملیات اجرایی سطوح پروازی با تکمیل طراحی برج مراقبت و ترمینال فاز ۲

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با تکمیل طراحی و نقشه های برج مراقبت و ترمینال ۴۱۰ هزار متری علاوه بر عملیات اجرایی سطوح پروازی موسوم به کارهای زودهنگام، فونداسیون و سازه این قسمت ها نیز آغاز می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با تکمیل طراحی و نقشه های برج مراقبت و ترمینال ۴۱۰ هزار متری علاوه بر عملیات اجرایی سطوح پروازی موسوم به کارهای زودهنگام، فونداسیون و سازه این قسمت ها نیز آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقلاز پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سردار عباس اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از میزان پیشرفت سه جبهه کاری کلان پروژه  طرح توسعه فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کرد.

این بازدید که به میزبانی سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد گزارش مدیران عامل سه شرکت زیر مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ارائه شد.

سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی در جلسه ای که در حاشیه این بازدید برگزار شد، اظهار کرد: از چهارم آذرماه ۱۴۰۲ که آیین آغاز عملیات اجرایی ابر پروژه فاز ۲ انجام شد بدون وقفه عملیات اجرایی در حال انجام است که این جای تشکر دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل طراحی و نقشه های برج مراقبت و ترمینال ۴۱۰ هزار متری علاوه بر عملیات اجرایی سطوح پروازی موسوم به کارهای زودهنگام، فونداسیون و سازه این قسمت ها نیز آغاز شود که این امر موجب می شود حجم فعالیت ها برای ناظر بیرونی ملموس تر شود.

سردار اکبری ضمن ابراز خوشنودی از میزان پیشرفت پروژه افزود این پروژه جز پروژه های بسیار مهم در کشور است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تمام توان وارد شده و همه تلاش خود را انجام می دهیم که پیوسته ۴۰ درصد از برنامه جلوتر حرکت کنیم.

بنا بر این گزارش روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خاطرنشان کرد نگاه قرارگاه به این پروژه فارغ از موضوعات انتفاعی است و همچون همیشه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران در میدان هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.