| کد خبر: 266182 |

تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند فرودگاهی با استفاده از زیرساخت نوورنتا امضا شد

تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند فرودگاهی با استفاده از زیرساخت امن و مطمئن نورونتا به امضای سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی رسید.

تین نیوز

تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند فرودگاهی با استفاده از زیرساخت امن و مطمئن نورونتا به امضای سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، این تفاهم نامه برای ایجاد نورونتا در شهر فرودگاهی امام خمینی با مذاکرات انجام شده روز سه شنبه 5 دی ماه ۱۴۰۲ به امضا رسید.

سلطانی با بیان مزایای امضای این تفاهم نامه برای محموعه مخابرات و شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: شرکت مخابرات شبکه اختصاصی امن غیر اشتراکی نورونتا را در جای جای کشور مستقر ساخته است و در موضوع شهر فرودگاهی امام خمینی این امر به عنوان چهره و جلوه ی کشور از اهمیت استراتژیک بیشتری برای ایجاد ارتباطات امن و پایدار برخوردار است.

سلطانی اذعان داشت: این تفاهم نامه با برکات فراوان شهر فرودگاهی امام خمینی، در نظر دارد امکانات ارتباطی امن و پایدار و اختصاصی ایجاد کند.

وی افزود: همکاری در خصوص اتصال ارتباطات مورد نیاز دفتر شهر فرودگاهی امام خمینی بر بستر نورونتا، همکاری درخصوص برقراری اتصال ارتباطات متقاضیان استفاده از نورونتا در محدوده شهر فرودگاهی از دیگر مزایای این تفاهم نامه است.

گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای اسناد بالادستی و ابلاغ سازمان پدافند غیرعامل کشور و با بهره گیری هوشمندانه از سرویس امن و اختصاصی نورونتا به امضای مهندی سلطانی و دکتر سعید چلندری رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    خدا می اند که یک نفر در شهر فرودگاهی از مدیر بی تخصص گرفته تا اجزایش این کارها را بلد نیستند. یکی از مصالح کشور دفاع کند. لااقل آقای باقریان را ناطر بر قراردادها کنید که دزدان داخلی و آزادیشان مصالح کشور را به شیاده و اجانب ندهند.

  • پدر صنعت برق ایران 1 0

    ایمنی و بهداشت در برق - ELECTRICAL HEALTH & SAFETY
    پدر استاندارد صنعت برق ایران به رحمت خدا رفت
    مهندس آلدیک موسسیان
    پدر استاندارد صنعت برق ایران به رحمت خدا رفت


    دریغ که یکی از پر فروغترین و اثرگذارترین چهره های صنعت برق نقاب در خاک کشید و از میان ما رفت ، مهندس آلدیک موسسیان فرهیخته ی سال 1336 دانشکده ی فنی دانشگاه تهران و از همدوره های دکتر مصطفی چمران در دانشکده فنی ، عمر پربار خود را از یک سو در زمینه ی انجام کارهای تحقیقاتی و تدریس دانشگاهی در رشته ی برق سپری می کرد و در این راه همواره پیشتاز مهندسان و کارشناسان برق بود و از سوی دیگر از چهره های نیکنام و پرمایه صنعت برق کشور بر شمرده می شد ، وی از همان آغاز شکل گیری سازمان برق اولیه و همچنین به هنگام شکل گیری این دو نهاد جایگاه ویزه ای را به خود اختصاص داده بود .







    بی گمان استاندارد شبکه های توزیع فشار ضعیف و فشار متوسط با همت والای وی به تدوین نهایی رسیدو الگوی شبکه کشی در سرتاسر کشور شد. همچنین او پافشارانه در پی استاندارد نمودن روش سیم کشی و شبکه کشی درون خانه ها و ساختمان های بزرگ بود و در این راه آثار ماندگاری از خود به یادگار گذاشت .



    مهندس موسسیان در هر راهی که گام می نهاد کمال جو بود و شمار کارهایش فراوان و اثر کارهایش همواره ماندگار خواهند ماند مهندس موسسیان جایگاه ویژه ای در میان یاران و پیشکسوتان صنعت برق داشت یارانی که اکنون جایگاه خالی او را با جان و دل حس می کنند ، یادش بخیر و نامش گرامی باد.