| کد خبر: 259702 |

دستور بذرپاش برای اتمام طرح های فرودگاه امام قبل از پرواز های اربعین​

وزیر راه و شهرسازی گفت: هرچه سریعتر طرحهای فرودگاه امام به اتمام برسد تا این فرودگاه در ایام پرواز های اربعین بتواند با حداکثر ظرفیت به مسافران و زائران خدمت رسانی کند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: هرچه سریعتر طرحهای فرودگاه امام به اتمام برسد تا این فرودگاه در ایام پرواز های اربعین بتواند با حداکثر ظرفیت به مسافران و زائران خدمت رسانی کند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مهرداد بذرپاش در بازدید از پروژه های عمرانی و زیرساختی در دست اجرا در شهر فرودگاهی امام خمینی دستورات لازم را برای اتمام همه پروژه های جاری در سطوح پروازی قبل از عملیات اربعین صادر و بر انجام و اتمام آسفالت تمام پارکینگ های ترمینال سلام به منظور ارائه خدمات مطلوب تر در این ترمینال در ایام اربعین تاکید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت شهر فرودگاهی امام خمینی در صنعت حمل و نقل کشور گفت: توسعه شهر فرودگاهی به عنوان مهمترین درگاه ورودی و خروجی جمهوری اسلامی ایران باید در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت صورت پذیرد و این مجموعه باید به یکی از نماد های توسعه اقتصادی کشور تبدیل شود.

وزیر راه و شهرسازی با ابراز رضایت از روند پروژه های عمرانی و زیرساختی در دست اجرا در شهر فرودگاهی امام خمینی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن پرواز های اربعین لازم است هرچه سریعتر این پروژه ها به اتمام برسد تا شهر فرودگاهی در ایام پرواز های اربعین بتواند با حداکثر ظرفیت به مسافران و زائران خدمت رسانی کند.

عملیات پرواز های ایام اربعین شهادت سیدالشهدا از 27 مرداد تا 20 شهریور انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.